Sodom and Gomorrah (cinta de 1962)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta de cine relichioso de cine franco-italo-estausunidense de 1962: ta atros usos, se veiga Sodom and Gomorrah.
Sodom and Gomorrah
Títol Sodom and Gomorrah
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Robert Aldrich
Sergio Leone
Producción Goffredo Lombardo
Disenyo de producción Ken Adam
Guión orichinal Hugo Butler
Giorgio Prosperi
Guión adaptau Hugo Butler
Giorgio Prosperi
Basau en una novela de Richard Wormser
Musica Miklós Rózsa
Fotografía Alfio Contini
Silvano Ippoliti
Cyril J. Knowles
Mario Montuori
Montache Mario Serandrei
Peter Tanner
Escenografía Gino Brosio
Emilio D'Andria
Vestuario Giancarlo Bartolini Salimbeni
Maquillache Giancarlo Del Brocco
Euclide Santoli
Peluquería Amalia Paoletti
Actors Stewart Granger
Anouk Aimée
Pier Angeli
Stanley Baker
Rossana Podestà
Rik Battaglia
Giacomo Rossi Stuart
Scilla Gabel
Anthony Steffen
Gabriele Tinti
Enzo Fiermonte
Daniele Vargas
Claudia Mori
Feodor Chaliapin Jr.
Color Color by DeLuxe
Datos y cifras
País(es) Francia
Italia
Estaus Unius
Anyo 1962
Debantadera 4 d'octubre de 1962 Italia[1]
21 de noviembre de 1962 Francia[1]
23 de chinero de 1963 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine epico
Cine relichioso
Cine historico
Durada 154 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Société Nouvelle Pathé Cinéma
Société Générale de Cinématographie
Titanus
Distribución 20th Century Fox
Presupuesto 4,5 millons de dólars
Recauto 2,5 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Sodom and Gomorrah (títol orichinal en anglés, en aragonés Sodoma y Gomorra, enguerada en Aragón con iste zaguer títol) ye una cinta de cine epico relichioso historico de l'anyo 1962 coproducida por o cine francés, o cine italiano y lo cine estausunidense, dirichida por Robert Aldrich y Sergio Leone seguntes un guión adaptau por Hugo Butler y Giorgio Prosperi (basau en una novela de Richard Wormser basada a la vegada en a historia de Lot y Sodoma y Gomorra que se conta en l'Antigo Testamento), con una banda sonora orichinal de Miklós Rózsa, una dirección de fotografía d'Alfio Contini, Silvano Ippoliti, Cyril J. Knowles y Mario Montuori, una producción cinematografica de Goffredo Lombardo ta las productoras Société Nouvelle Pathé Cinéma, Société Générale de Cinématographie y Titanus y un elenco d'actors formau por Stewart Granger, Anouk Aimée, Pier Angeli, Stanley Baker, Rossana Podestà, Rik Battaglia, Giacomo Rossi Stuart, Scilla Gabel, Anthony Steffen, Gabriele Tinti, Enzo Fiermonte, Daniele Vargas, Claudia Mori y Feodor Chaliapin Jr., en os suyos papels principals.

Sodoma y Gomorra son dos ciudaz que basan a suya prosperidat en o comercio d'a sal que producen emplegando mano d'obra esclava con muit malas condicions de vida. Bera, la reina de Sodoma, desconoix que su malvau chirmano Astaroth planeya de derrocar-la a traviés d'una alianza secreta con elamitas, y simultaniament prega en a muga d'o reino un grupo de nomadas hebreus dirichius por Lot, a qui Bera ufre en loguer un territorio con a condición d'un pago en trigo. A reina li regala a lot una esclava, Ildith, pero ista, que yera acostumbrada a una vida de luxo, en primeras no s'adapta a la suya nueva vida, encara que t¡agora ya ye una miller libre. Tanimientres, poquet a poquet Ildith y Lot s'enamoran y se casan, pero cuan s eye celebrando la suya voda se produz un ataque d'os elamitas y ta luitar contra éls os hebreus inundan as suyas tierras, pero la inundación descubre que baixo las suyas tierras bi ha un gran deposito de sal y Lot creye que pueden vender ixa sal a las tribus nomadas d'o desierto, y los hebreus pasan a vivir en a ciudat de Sodoma. Tanimientres, os problemas con Astaroth continan y Bera aproveita ta desacupar-se d'o suyo perigloso chirmano y a la vegada ta engarcholar a Lot, qui ha matau a Astaroth. Lot pide aduya a Dios, a la vegada que Bera escomencipia una campanya de cruelezas.

Sodom and Gomorrah s'ambenta en os actuals Israel, Palestina y Chordania en epoca biblica y las suyas escenas se filmoron en Aït Benhaddou, Marráquex y Ouarzazate en Marruecos y en o mont Etna en a ciudat metropolitana de Catania y en Roma en Italia.[2]

Ye una cinta que ha recibiu bel premio u nominación, pero denguno a los premios cinamatograficos mas conoixius u destacaus.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]