Star Trek (cinta)

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Star Trek
Star trek 2009.svg
Ficha tecnica
Dirección J. J. Abrams
Producción J. J. Abrams
Damon Lindelof
Guión Roberto Orci
Alex Kurtzman
Musica Michael Giacchino
Fotografía Dan Mindel
Montache Mary Jo Markey
Maryann Brandon
Actors John Cho
Ben Cross
Bruce Greenwood
Simon Pegg
Chris Pine
Zachary Quinto
Winona Ryder
Zoe Saldana
Karl Urban
Anton Yelchin
Eric Bana
Leonard Nimoy
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 2009
Chenero sciencia ficción
Durada 127 min.
Companyías
Productora Spyglass Entertainment
Bad Robot Productions
Destribución Paramount Pictures
Presupuesto 150 millons de dólars

Star Trek ye una cinta estausunidense de cine de sciencia ficción de l'anyo 2009, endrezada por J. J. Abrams y producida por J. J. Abrams y Damon Lindelof con guión de Roberto Orci y Alex Kurtzman, protagonizada por John Cho, Ben Cross, Bruce Greenwood, Simon Pegg, Chris Pine, Zachary Quinto, Winona Ryder, Zoe Saldana, Karl Urban, Anton Yelchin, Eric Bana y Leonard Nimoy.

Ye l' oncena cinta d'a franquicia de Star Trek, y tamién ye un reinicio que presienta a os personaches prencipals d'a serie de televisión orichinal de Star Trek interpretaus por un nuevo elenco, como o primer d' a serie de cintas reiniciada. A cinta sigue a James T. Kirk (Chris Pine) y Spock (Zachary Quinto) a bordo de l'USS Enterprise entre que luitan contra Nero (Eric Bana), un romulán d'o suyo futuro que menaza a la Federación Unida de Planetas. A historia tien puesto en una realidat alternativa a causa que a lo viache en o tiempo tanto de Nero como d'o Spock orichinal (Leonard Nimoy). A linia de tiempo alternativa se creyó en un intento de liberar a cinta y a franquicia d'as limitacions de continuidat establidas y a lo mesmo tiempo preservar os elementos orichinals de l'historia.

A ideya d' una cinta preqüela que seguiría a os personaches de Star Trek mientres a suya tiempo en Starfleet Academy estió discutida por o creyador d'a serie Gene Roddenberry en 1968. O concepto resurtió en zaguerías d'o decenio de 1980, quan Harve Bennett lo postuló como una posible trama d'o que se convertiría en Star Trek VI: The Undiscovered Country, pero Roddenberry lo refusó en favor d'atros prochectos. Dimpués d' o fracaso critico y comercial de Star Trek: Nemesis y a cancelación de Star Trek: Enterprise, o productor executivo d' a franquicia Rick Berman y o guionista Erik Jendresen escribioron una cinta no producida tetulada Star Trek: The Beginning, que haberba puesto dimpués d'Enterprise. Dimpués d' a separación de Viacom y CBS Corporation en 2005, l' ex president de Paramount Pictures, Gail Berman, convenció a CBS pa que permitiera a Paramount producir una nueva cinta en a franquicia. Se contactó a Orci y Kurtzman, totz dos fanaticos de Star Trek, pa escribir a cinta, y se contactó a J. J. Abrams pa que la endrezase. Kurtzman y Orci s'inspiroron en novelas y disertacions d'estudeos de postgrau, asinas como en a propia serie. A fotografía prencipal prencipió o 7 de noviembre de 2007 y remató o 27 de marzo de 2008. A cinta se rodó en quantos puestos de California y Utah. Abrams quereba privar l'emplego de pantalla azul y pantalla verda, optando por fer servir conchuntos y ubicacions en o suyo puesto. O gran secreto rodiaba a producción d' a cinta y yera baixo o titol falso de Corporate Headquarters. Industrial Light & Magic utilizó naus dichitals pa a cinta, a diferencia d' as miniaturas utilizadas en a mayoría d'as cintas anteriors d' a franquicia. A producción d' a cinta concluyó en zaguerías de 2008.

Star Trek estió fuertement promocionada en os meses previos a lo suyo lanzamiento; procheccions previas a l'enguero d' a cinta que s'engueró en ciudatz selectas de tot o mundo, incluidas Austin (Texas), Sydney (Australia) y Calgary (Canadá). Estió lanzada en os Estaus Unius y Canadá l'8 de mayo de 2009, con gran exito de critica. A cinta estió un exito de taquilla, replegando mas de $ 385,7 millons en tot o mundo contra o suyo presupuesto de producción de $ 150 millons. Estió nominada a diversos premios, incluius quatro Premios d' l' Academia en a 82ª edición d' os Premios Oscar de l'Academia, y finalment ganó Millor Maquillache, lo que a convierte en a primera cinta de Star Trek en ganar un Premio de l'Academia. Le siguioron as seqüelas Star Trek Into Darkness y Star Trek Beyond en 2013 y 2016, respectivament.

Reparto[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]