The Prize (cinta de 1963)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta de cine estausunidense de 1963 de comedia romantica d'espionache; ta atros usos, se veiga The Prize y The Prize (cinta).
The Prize
Títol The Prize
Póster d'a cinta, obra de Howard Terpning.
Póster d'a cinta, obra de Howard Terpning.
Ficha tecnica
Dirección Mark Robson
Aduyant de dirección Hank Moonjean
Dirección artistica George W. Davis
Urie McCleary
Producción Pandro S. Berman
Guión adaptau Ernest Lehman
Basau en The Prize, novela d'Irving Wallace de 1962
Musica Jerry Goldsmith
Soniu Franklin Milton
Fotografía William H. Daniels
Montache Adrienne Fazan
Escenografía Henry Grace
Richard Pefferle
Maquillache William Tuttle
John Truwe
Peluquería Sydney Guilaroff
Efectos especials A. Arnold Gillespie
Robert R. Hoag
J. McMillan Johnson
Actors Paul Newman
Elke Sommer
Edward G. Robinson
Diane Baker
Micheline Presle
Gérard Oury
Sergio Fantoni
Kevin McCarthy
Leo G. Carroll
Sacha Pitoëff
Jacqueline Beer
John Wengraf
Don Dubbins
Virginia Christine
Rudolph Anders
Martine Bartlett
Karl Swenson
John Qualen
Ned Wever
Color Metrocolor
Panavision
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1963
Debantadera 25 d'aviento de 1963 Beverly Hills (California, Estaus Unius)[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Cine de romance
Cine d'espionache
Cine d'intriga
Durada 134 min.
Idioma(s) Anglés
Sueco
Ruso
Francés
Alemán
Italiano
Companyías
Productora(s) Roxbury Productions Inc.
Distribución Metro-Goldwyn-Mayer
Recauto 3.500.000 dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

The Prize (títol orichinal en anglés, en aragonés O premio, enguerada en Aragón con o suyo títol traduciu enta lo castellano como El premio) ye una cinta de cine d'intriga de comedia romantica d'espionache de l'anyo 1963 de cine estausunidense dirichida por Mark Robson seguntes un guión adaptau por Ernest Lehman (basau en a novela The Prize, publicada por Irving Wallace l'anyo 1962), con una banda sonora orichinal de Jerry Goldsmith, una dirección de fotografía de William H. Daniels, una producción cinematografica de Pandro S. Berman ta la productora cinematografica Roxbury Productions Inc. y un elenco d'actors d'o cual en fan parte Paul Newman, Elke Sommer, Edward G. Robinson, Diane Baker, Micheline Presle, Gérard Oury, Sergio Fantoni, Kevin McCarthy, Leo G. Carroll, Sacha Pitoëff, Jacqueline Beer, John Wengraf, Don Dubbins, Virginia Christine, Rudolph Anders, Martine Bartlett, Karl Swenson, John Qualen y Ned Wever, en os suyos papels principals.

Andrew Craig ye un escritor que ha ganau o Premio Nobel de Literatura pero ye desencantau en no tener prous ingresos por as ventas d'os suyos libros y s'adedica a la bebida y a las mullers. En plegar en Estocolmo para la cerimonia d'entrega de premios coincide con os ganadors d'os atros Premios Nobel. Un d'éls ye Max Stratman, qui ha ganau o Premio Nobel de Fisica y ye acompanyau por a suya sobrina. Ista bien luego posa los suyos uellos en Craig, qui tamién s'intresa por ella pero amás por Inger Lisa Andersson, una polida funcionaria sueca a qui lo Miniesterio ha asignau ta estar o suyo contacto. Pero bien luego Craig prencipia a sospeitar que ha escaiciu bella cosa con Stratman porque parixe no estar a mesma persona, pero cuan Craig preba d'explicar ixo a las autoridaz y a la propia sobrina de Stratman, denguno no el creye.

A cinta s'ambienta en un momento futuro respective d'o momento actual d'a cinta, en a ciudat d'Estocolmo en Suecia, y las suyas escenas se filmoron en Estocolmo y Gotemburgo y en localidaz d'o condau d'Estocolmo en Suecia, amás d'en Sacramento y Los Angeles en California en Estaus Unius.[2]

Ye una cinta con bels premios y nominacions recibius, en destacando un Premio Globo d'Oro a la Millor Estrela Emerchent Femenina en a suya 21ena edición, amás d'una nominación a lo Premio Globo d'Oro a la Millor Actriz Segundaria.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]