Pearl Harbor (cinta)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta estausunidense de drama belico romantico de l'anyo 2001; ta atros usos, se veiga Pearl Harbor (desambigación).
Pearl Harbor
Títol Pearl Harbor
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Michael Bay
Dirección artistica Martin Laing
Jon Billington
William Ladd Skinner
Producción Jerry Bruckheimer
Michael Bay
Guión orichinal Randall Wallace
Musica Hans Zimmer
Fotografía John Schwartzman
Montache Chris Lebenzon
Mark Goldblatt
Steven Rosenblum
Roger Barton
Escenografía Nigel Phelps
Vestuario Mitzi Haralson
Michael Kaplan
Maquillache Julie Hewett
Actors Ben Affleck
Josh Hartnett
Kate Beckinsale
Cuba Gooding Jr.
Tom Sizemore
Jon Voight
Colm Feore
Alec Baldwin
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 2001
Debantadera 21 de mayo de 2001 Pearl Harbor (Hawaii, Estaus Unius)[1]
25 de mayo de 2001 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine belico
Cine de drama
Cine de romance
Durada 184 min.
Idioma(s) Anglés
Chaponés
Companyías
Productora(s) Touchstone Pictures
Jerry Bruckheimer Films
Distribución Buena Vista Pictures Distribution
Presupuesto 140 millons de dólars
Recauto 450,2 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Pearl Harbor (títol orichinal, enguerada en Aragón con ixe mesmo títol) ye una cinta de cine estausunidense de l'anyo 2001 de cine belico, cine de drama y cine de romance dirichida por Michael Bay seguntes un guión orichinal de Randall Wallace, con una Banda Sonora Orichinal de Hans Zimmer, una dirección de fotografía de John Schwartzman, una producción cinematografica de Jerry Bruckheimer y Michael Bay ta las productoras cinematograficas Touchstone Pictures y Jerry Bruckheimer Films, y un elenco d'actors formau, en os suyos papels principals, por Ben Affleck, Josh Hartnett, Kate Beckinsale, Cuba Gooding Jr., Tom Sizemore, Jon Voight, Colm Feore y Alec Baldwin.

Pearl Harbor se centra en a vida de dos amigos, Rafe McCawley y Danny Walker, atrayius por o mundo de l'aviación dende ninos y que se troban recient plegaus en a base aeronaval de Pearl Harbor en os anyos 1940, en plena Segunda Guerra Mundial, y conoixen a Evelyn, una enfermera de qui Rafe s'enamora, estando correspondiu. Tanimientres, Rafe marcha voluntario ta luitar contra la Luftwaffe en a Royal Air Force mientres a batalla d'Anglaterra y aparentment i muere, y finalment Evelyn y Danny principian una relación, quedando embarazada la mesacha, chusto cuan torna Rafe; tanimientres toz dos participan baixo lo mando de James H. Doolittle en abril de 1942 en a incursión Doolittle contra lo territorio metropolitano de Chapón. La cinta se rodó en Cambridgeshire, Gloucestershire, Kent y atros puestos d'Anglaterra, en os estaus d'Indiana, Hawaii (incluyindo-ie Honolulu) y Nevada, en as localidaz de Houston y Corpus Christi en Texas y Los Angeles en California y tamién en Mexico, y s'ambienta en 1923 en Tennessee, en 1941 en Honolulu y Pearl Harbor (Hawaii), Nueva York, Washington, DC y Anglaterra y en 1942 en l'oceano Pacifico, Hawaii, Chapón y China. Se tracta d'una cinta con buen exito de publico y que recibió cuantos premios, en destacando un Premio Oscar a la Millor Edición de Soniu en a suya 74ena edición, con atras tres nominacions (Millor Canción Orichinal, Millor Soniu y Millors Efectos Visuals) y dos nominacions a los Premios Globos d'Oro en a suya 59ena edición (Millor Guión Orichinal y Canción Orichinal).

Elenco[2][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]