Funchal

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Funchal
Localidat de Portugal
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Funchal
Anvista de Funchal.
Estau
 • Rechión
 Portugal
Rechión de Madeira
Superficie 76,15 km²
Población
 • Total

105782 hab. (2011)
Codigo postal 9050/9060
Fiestas 21 d'agosto
Patrons São Tiago Menor
Parroquial
 • Diocesi

Diocesi de Funchal
Coordenadas
Funchal ubicada en Madeira
Funchal
Funchal
Funchal en Madeira
Funchal ubicada en Oceano Atlantico Norte
Funchal
Funchal
Funchal en Oceano Atlantico Norte
Web oficial

Funchal (pronunciato en portugués /fũˈʃaɫ/) ye una ciudat portuguesa, en a rechión autonoma de Madeira (en ye a suya capital). A suya población ye de 112.015 habitants, en una superficie de 76,15 km², con una densidat de población de 1.470,98 hab/km², lo que fa que sía a decena ciudat por numero d'habitants de Portugal. L'aria metropolitana de Funchal, que incluye os concellos de Câmara de Lobos, Ribeira Brava, Santa Cruz y Machico tien uma población superior a 225.000 habitants.

O municipio se divide en 10 freguesías y muga a o norte con o municipio de Santana, a o nord-este con Machico, a l'este con Santa Cruz y a l'ueste con Câmara de Lobos, estando banyato por l'oceano Atlantico por o sud.

En o suyo termino municipal ye o Chardín Botanico de Madeira con mas de 2.500 especies botanicas, oriundas de toz os continents que coexisten en harmonía, cuasi 300 aves exoticas y 200 especies indichenas d'a Rechión.

Ista ciudat ye a ciudat fundacional y a seu prencipal de l'Universidat de Madeira.

Património arquitectonico y artistico[editar | modificar o codigo]

Transporte[editar | modificar o codigo]

Os Horários do Funchal ye una interpresa d'autobuses ta o transporte urbán, que opera en ista ciudat.

Medios de comunicación[editar | modificar o codigo]

O Jornal da Madeira ye un periodico d'a Rechión Autonoma de Madeira que perteneixe a la interpresa Jornal da Madeira, con seu en ista ciudat. En primeras estió un periodico d'expresión catolica, encara que actualment difunde información rechional, nacional y internacional dirichita a la población de l'archipielago de Madeira.

Localidaz achirmanatas[editar | modificar o codigo]

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]