Tarhonya

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Tarhonya
Orichen cheografico
Cocina: Gastronomía hongara
Orichen: Hongría
Se mincha en: Centroeuropa.
Categoría: Pasta
Elaboración
Ingredients: Farina de trigo, uevo y una mica d'augua

Os tarhonya (en hongaro tallarins; palabra de origen turco) son un tipo de pasta tradicional d'a cocina d'Hongría. Feitos con farina de trigo, uevo y una mica d'augua, se fan ixucar antis de pasar-la por un rallador de foratos gordos ta obtener unas perlas de grandaria un poco mas chicota que un garbanzo.

Usos[editar | modificar o codigo]

Elaboración de tarhonya

En Polonia se gosan mezclar con leit y redetiu, en Hongría se gosan servir en sopas o como guarnición de platos de carne. A vegatas para reforzar o sabor se fa freyir a pasta en aceite vechetal, adhibindo tocín y pimentón, a pasta seca se gosa cocer en salmuerra. Encara que hue en día se fa de forma artesanal en bella zona d'Hongría, bi ha a-saber-las interpresas que comercializan ya l'alimento parato ta minchar.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]