Ir al contenido

Mad Max: Fury Road

De Biquipedia
Mad Max: Fury Road
Títol Mad Max: Fury Road
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección George Miller
Producción Doug Mitchell
George Miller
PJ Voeten
Guión George Miller
Brendan McCarthy
Nico Lathouris
Musica Tom Holkenborg
Fotografía John Seale
Montache Margaret Sixel
Actors Tom Hardy
Charlize Theron
Nicholas Hoult
Hugh Keays-Byrne
Rosie Huntington-Whiteley
Riley Keough
Zoë Kravitz
Abbey Lee
Courtney Eaton
Datos y cifras
País(es) Australia
Anyo 2015
Debantadera 7 de mayo de 2015 Los Angeles (California, Estaus Unius)[1]
13 de mayo de 2015 Sydney (Nueva Galas d'o Sud, Australia)[1]
Chenero(s) Cine de ciencia-ficción
Durada 120 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Village Roadshow Pictures
Kennedy Miller Mitchell
RatPac-Dune Entertainmen
Distribución Warner Bros. Pictures
Presupuesto 154,6–185,1 millons de dólars[2]
Recauto 380,4 millons de dólars
Succesión de cintas
Precedida por Mad Max Beyond Thunderdome (1985, George Miller y George Ogilvie)
Succedida por Furiosa: A Mad Max Saga (2024, George Miller)
Informacions en bases de datos especializadas:

Mad Max: Fury Road (títol orichinal en anglés, en aragonés Mad Max: carretera de furia, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Mad Max: Furia en la carretera, en aragonés Mad Max: Furia en a carretera) ye una cinta de cine estausunidense de cine de ciencia-ficción de l'anyo 2015, dirichida por George Miller y producida por Doug Mitchell ,George Miller y PJ Voeten ta las productoras Village Roadshow Pictures, Kennedy Miller Mitchell y RatPac-Dune Entertainmen con guión de George Miller, Brendan McCarthy y Nico Lathouris, dirección de fotografía de John Seale, banda sonora orichinal de Tom Holkenborg y protagonizada por os actors Tom Hardy, Charlize Theron, Nicholas Hoult, Hugh Keays-Byrne, Rosie Huntington-Whiteley, Riley Keough, Zoë Kravitz, Abbey Lee y Courtney Eaton.

A cuatrena entrega y una "revisión" d'a franquicia Mad Max ye ambientada en un desierto postapocalíptico an a benzina y l'augua son productos radius. Fury Road sigue a Max Rockatansky, qui une fuerzas con Imperator Furiosa pa fuyir d'o lider de culto Immortan Joe y o suyo exercito en un cambión cisterna blindau, o que leva a una larga batalla en a carretera.

Miller tenió l'ideya de Fury Road en 1987; manimenos, a cinta va estar un infierno de desembolique mientres muitos anyos antis de que surtise la ideya en 1998. Os intentos de filmar a cinta en 2001 y 2003 se retrasaron a causa d'os ataques de l'11 de setiembre y a Guerra de Irak, respectivament. Miller decidió continar con a cinta nuevament en 2007, dimpués de l'enguero d'a comedia animada Happy Feet. Consideró breument producir Fury Road como una cinta animada por ordinador, pero l'abandonó en favor de l'acción en vivo. En 2009, Miller anunció que a filmación prencipiaría en primerías de 2011. Hardy estió trigau como Max en chunio de 2010, con a producción planiada pa prencipiar en noviembre. A fotografía prencipal se retardó cuantas vegadas mas antis de prencipiar en chulio de 2012. A cinta remató en aviento de 2012, encara que se filmoron imáchens adicionals en noviembre de 2013.

Fury Road s'engueró en Los Ángeles o 7 de mayo de 2015 y s'engueró en Australia o 14 de mayo. Encara que ye a cinta de Mad Max mas taquillera, Fury Road estió una decepción de taquilla, replegando solament 375,4 millons de dólars en tot o mundo frent a lo suyo presupuesto de producción de 154,6–185,1 millons y incurrindo en perdas totals de dica 20–40 millons de dólars. A cinta estió amplament aponderada por a critica por o suyo guión, a dirección de Miller, as secuencias d'acción, a banda sonora, a cinematografía, a edición, o disenyo de vestugario, as imáchens y as actuacions de l'elenco, en particular de Hardy y Theron. Considerada una d'as millors cintas d'acción de toz os tiempos y una d'as millors d'a decenio de 2010, Fury Road recibió numbrosos elochios, incluidas diez nominacions a l'Oscar en os 88 Premios de l'Academia, que ganó a mayor cantidat de premios d'a ceremonia con seis premios por Disenyo de Vestugario, Disenyo de producción, Maquillache y peluquería, Edición de cintas, Edición de sonito y Mezcla de sonito.

Dimpués que una disputa salarial entre Warner Bros. y Miller retardó os primers esfuerzos pa producir prochectos de seguimiento, s'anunció que una precuela, Furiosa, yera en "desembolique abanzau" en 2020, con Miller presto pa tornar como escritor y director.

Elenco[editar | modificar o codigo]

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]