Ir al contenido

Hay que educar a papá

De Biquipedia
Hay que educar a papá
Títol Hay que educar a papá
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Pedro Lazaga
Aduyant de dirección José Luis Pérez Tristán
Producción Andrés Velasco
Disenyo de producción Eduardo Torre de la Fuente
Guión adaptau Vicente Coello
Mariano Ozores
Basau en La educación de los padres, una obra teatral de José Fernández del Villar
Musica Antón García Abril
Soniu José María San Mateo
Fotografía Manuel Rojas
Montache Alfonso Santacana
Escenografía Eduardo Torre de la Fuente
Maquillache María de Elena
Peluquería Consuelo Zahonero
Actors Paco Martínez Soria
Julia Caba Alba
Máximo Valverde
Marta Baizán
Rafael López Somoza
Rafaela Aparicio
Jaime de Mora y Aragón
Emilio Laguna
Juan Margallo
Helga Liné
Manuel Velasco
José María Guillén
José Yepes
Datos y cifras
País(es) Espanya
Anyo 1971
Debantadera 22 de marzo de 1971 Madrit (Espanya)[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Durada 86 min.
Idioma(s) castellano
Companyías
Productora(s) Filmayer
Hidalgo Producciones Cinematográficas
Distribución Filmayer
Vídeo Mercury Films
Informacions en bases de datos especializadas:

Hay que educar a papá (títol orichinal en castellano, enguerada con ixe mesmo títol en Aragón, en aragonés Cal educar a lo pai) ye una cinta de cine de comedia de cine espanyol de l'anyo 1971 dirichida por Pedro Lazaga seguntes un guión adaptau por Vicente Coello y Mariano Ozores basau en La educación de los padres, una obra teatral de José Fernández del Villar,[1] con una Banda Sonora Orichinal d'Antón García Abril, una dirección de fotografía de Manuel Rojas y una producción cinematografica al cudiau d'Andrés Velasco ta las productoras Filmayer y Hidalgo Producciones Cinematográficas. L'elenco d'actors principals d'a cinta ye formau por Paco Martínez Soria, Julia Caba Alba, Máximo Valverde, Marta Baizán, Rafael López Somoza, Rafaela Aparicio, Jaime de Mora y Aragón, Emilio Laguna, Juan Margallo, Helga Liné, Manuel Velasco, José María Guillén y José Yepes.

En Hay que educar a papá se conta la historia d'una familia a on lo pai, Severiano, ye un antigo agricultor que heba heredau una finca agricola en l'arredol d'a ciudat de Madrit y que con a expansión urbanistica d'a ciudat en os anyos 1960 ha feito fortuna con a finca y ha fundau una constructora, convertendo-se en un cabalero empresario. Vive con su muller, Venancia, en o suyo antigo piso y marcha a l'aeropuerto de Madrit ta recullir-ie a sus dos fillos, que yeran estudiando en Londres. Tanimientres, nomás plega que su filla Julia, una polida mesacha que se li presenta con un novio, fillo d'un conte. Su fillo, sindembargo, no ha veniu en avión porque viene en auto acompanyau de dos mesachas anglesas y de dos amigos suyos, que en realidat nomás viven que d'os diners que li pueden pillar cuan su pai li ninvía. Julia insiste ta que su pai se treslade enta un chalet que teneban a la venda amán de Madrit, ta asinas poder presentar-se debant de su novio como una familia cabalera, y finalment o pai accepta yu marchan enta lo chalet a on Severiano tracta tamién en primeras d'impresionar a lo conte. O suyo fillo, sindembargo, ha renegau d'a familia y li diz a su pai que él nomás tiene una familia, que son os suyos amigos, y Severiano decide afrontar ixe problema.

Ye una cinta ambientada en Tenerife (Canarias) y en a ciudat de Madrit en a epoca actual d'a cinta, en 1971, y se rodó en ixos mesmos puestos.[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
'

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]

L'articlo 45.000 Iste ye l'articlo numero 45.000 de Biquipedia.