The Bravados

De Biquipedia
The Bravados
Títol The Bravados
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Henry King
Aduyant de dirección Stan Hough
Dirección artistica Mark-Lee Kirk
Lyle R. Wheeler
Producción Herbert B. Swope Jr.
Guión adaptau Philip Yordan
Basau en The Bravados, novela de Frank O'Rourke
Musica Alfred Newman
Hugo Friedhofer
Lionel Newman
Soniu Bernard Freericks
Harry M. Leonard
Fotografía Leon Shamroy
Montache William Mace
Escenografía Chester Bayhi
Walter M. Scott
Maquillache Ben Nye
Peluquería Helen Turpin
Efectos especials Abel Contreras
William F. Mittlestedt
Actors Gregory Peck
Joan Collins
Stephen Boyd
Albert Salmi
Henry Silva
Kathleen Gallant
Barry Coe
George Voskovec
Herbert Rudley
Lee Van Cleef
Andrew Duggan
Ken Scott
Gene Evans
Joe DeRita
Jason Wingreen
Ada Carrasco
Color Color by DeLuxe)
Cinemascope
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1958
Debantadera 25 de chunio Nueva York (Nueva York, Estaus Unius)[1]
Chenero(s) Cine de western
Durada 98 min.
Idioma(s) Anglés
Castellano
Companyías
Productora(s) 20th Century-Fox
Distribución 20th Century-Fox
Recauto 2,2 millons de Dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

The Bravados (títol orichinal en anglés, en aragonés Os barfollas, enguerada en Aragón con o títol en castellano d'El vengador sin piedad, en aragonés O vengador sin piedat) ye una cinta de cine de western de cine estausunidense de l'anyo 1958 dirichida por Henry King seguntes un guión adaptau por Philip Yordan (basau en The Bravados, una novela de Frank O'Rourke), con una banda sonora orichinal d'Alfred Newman, Hugo Friedhofer y Lionel Newman, una dirección de fotografía de Leon Shamroy, una producción cinematografica de Herbert B. Swope Jr. ta la productora cinematografica 20th Century-Fox y un elenco d'o cual en fan parte Gregory Peck, Joan Collins, Stephen Boyd, Albert Salmi, Henry Silva, Kathleen Gallant, Barry Coe, George Voskovec, Herbert Rudley, Lee Van Cleef, Andrew Duggan, Ken Scott, Gene Evans, Joe DeRita, Jason Wingreen y Ada Carrasco, entre d'atros actors.

Jim Douglass plega en una chicota ciudat a on son bien amán d'aforcar a cuatre criminals, ta veyer cómo los aforcan. Sindembargo, os cuatre logran fuyir d'a garchola y secuestran a una choven d'o lugar. Jim s'adhibe a lo grupo de perseguidors, y bien luego amuestra que ye lo verdadero líder d'o grupo. En o grupo marcha tamién Josefa Velarde, una antiga conoixida de Jim, con qui estioron de camín ta fer voda. Poquet a poquet se conoix lo motivo de que Jim persiga a los cuatre, y ye que su muller fue violada y asasinada y él ye convenciu de que ixos cuatre, que pasoron por o suyo rancho, son os culpables. Un a un los va cazando, dica que los dos que quedan trescruzan la muga de Mexico y lo grupo de perseguidors albandona, pero no albandona Jim. Pero antis de trescruzar a muga, un d'éls viola a la mesacha secuestrada y asasina a John Butler, un buscador d'oro y vecino de Jim; l'atro s'apodera d'a borsa con oro de John con todo lo suyo conteniu. Cuan Jim troba a lo cuatreno supervivient, li amuestra como a toz la foto d'a suya muller y li pregunta si la remera y, como los tres anteriors, li diz que no la heba visto mai.

A cinta s'ambienta en bels puestos indeterminaus d'o "Far West" d'Estaus Unius y en Mexico en bel momento indeterminau d'a segunda metat d'o sieglo XIX, y las suyas escenas se filmoron en Morelia y atras localidaz en Michoacán, en Guadalajara y atras localidaz en Jalisco y en o estau de Yucatán en Mexico.[2]

Se tracta d'una cinta con bels premios y nominacions, encara que garra d'éls fa parte d'os premios mas conoixius u destacaus.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]