Valerian and the City of a Thousand Planets

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Valerian and the City of a Thousand Planets
Ficha tecnica
Dirección Luc Besson
Producción Virginie Besson-Silla
Guión Luc Besson
Musica Alexandre Desplat
Fotografía Thierry Arbogast
Montache Julien Rey
Actors Dane DeHaan
Cara Delevingne
Clive Owen
Rihanna
Ethan Hawke
Herbie Hancock
Kris Wu
Rutger Hauer
Datos y cifras
País(es) Francia
Anyo 2017
Chenero(s) ciencia ficción
Durada 137 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) EuropaCorp
TF1 Films Production
Fundamental Films
BNP Paribas
Orange Studio
Novo Pictures
River Road Entertainment
Belga Films Fund
Distribución EuropaCorp Distribution
Presupuesto 209 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Valerian and the City of a Thousand Planets (títol orichinal en anglés, enguerada en Aragón con o títol en castellano Valerian y la ciudad de los mil planetas; en aragonés Valerian y a ciudat d'as mil planetas) ye una cinta francesa de parla anglesa de cine de ciencia ficción de l'anyo 2017, dirichida por Luc Besson y producida por Virginie Besson-Silla con guión de Luc Besson, protagonizada por Dane DeHaan, Cara Delevingne, Clive Owen, Rihanna, Ethan Hawke, Herbie Hancock, Kris Wu y Rutger Hauer.[1]

Se basa en a serie de cómics de ciencia ficción francesa Valérian y Laureline, escrita per Pierre Christin y ilustrada per Jean-Claude Mézières. Besson financió de forma independient y personalment a cinta. Con un presupuesto de producción d'arredol de 180 millons de dolars, ye a cinta europea y independient mas cara nunca realizada.

Valerian estió lanzau en os Estaus Unius lo 21 de chulio de 2017 per STXfilms, y en Francia lo 26 de chulio per EuropaCorp. Recibió criticas mixtas d'os criticos, que criticoron a trama y parti de l'elenco, pero emponderoron as imáchens. Replegó $ 225 millons en tot o mundo pero, a resultas d'os suyos altos costos de producción y publicidat, se consideró una bomba de taquilla dimpués d'o suyo lanzamiento en os Estaus Unius.

Reparto[editar | modificar o codigo]

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]