Support Your Local Sheriff!

De Biquipedia
Support Your Local Sheriff!
Títol Support Your Local Sheriff!
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Burt Kennedy
Aduyant de dirección Ray DeCamp
David Hawks
Dirección artistica Leroy Coleman
Producción William Bowers
Bill Finnegan
Guión orichinal William Bowers
Musica Jeff Alexander
Soniu Franklin Milton
Bruce Wright
Fotografía Harry Stradling Jr.
Montache George W. Brooks
Escenografía Hugh Hunt
Maquillache Stanley Smith
Peluquería Helene Parrish
Efectos especials Marcel Vercoutere
Actors James Garner
Joan Hackett
Walter Brennan
Harry Morgan
Jack Elam
Henry Jones
Bruce Dern
Willis Bouchey
Kathleen Freeman
Walter Burke
Chubby Johnson
Gene Evans
Dick Peabody
Dick Haynes
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1969
Debantadera 26 de marzo de 1969 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Cine de comedia
Durada 92 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Cherokee Productions
Three Pictures
Distribución United Artists
Presupuesto 750.000 dólars
Recauto 5 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Support Your Local Sheriff! (títol orichinal en anglés, en aragonés Refirme a lo suyo sheriff local!, enguerada en Aragón con o títol en castellano de También un sheriff necesita ayuda, en aragonés Tamién un sheriff amenista aduya) ye una cinta de cine de western comico de cine estausunidense de l'anyo 1969 dirichida por Burt Kennedy seguntes un guión orichinal de William Bowers, con una banda sonora orichinal de Jeff Alexander, una dirección de fotografía de Harry Stradling Jr. y una producción cineatografica de William Bowers y Bill Finnegan ta las productoras Cherokee Productions y Three Pictures. De l'elenco d'a cinta fan parte, entre d'atros, os actors James Garner, Joan Hackett, Walter Brennan, Harry Morgan, Jack Elam, Henry Jones, Bruce Dern, Willis Bouchey, Kathleen Freeman, Walter Burke, Chubby Johnson, Gene Evans, Dick Peabody y Dick Haynes.

Prudy Perkins ye una mesacha desmanotada que cuan yeran apedacando a un desconoixiu en un lugarón de Colorado troba casualment oro en o fosal. Como consecuencia, su pai Olly se converte en o primer alcalde d'o lugar, que creixe a escape, pero que bien luego queda baixo lo control d'a familia Danby, que cobran un peace a toz os negocios y mesmo a los viaches d'os ciudadans por trescruzar as suyas propiedaz, que son a sola posibildat de salir d'o pueblo. Ixo prencipa a cambiar cuan plega en o lugar un desconoixiu bien hábil con a pistola a quien contractan como "sheriff" d'o lugar encara que diz que él ye nomás que paixero ta Australia. A suya primera misión ye de de detener a u d'os Danby a qui él mismo ha visto cometer un asasinato.

A cinta s'ambienta asinas en Colorado en bel momento indeterminau d'o sieglo XIX y las suyas escenas se filmoron en o rancho Iverson en Los Angeles, California.[2].

Support Your Local Sheriff! recibió bels premios y nominacions, encara que garra d'éls fa parte d'os premios mas conoixius. Ye una cinta que no tenió masiau exito en os primers día d'o suyo enguero, y mesmo la productora yera bien amán de retirar-la d'as salas, pero que bien luego se convirtió en una cinta con un important exito y recaudo, dica lo punto que en 1971 o director Burt Kennedy fació un atro western comico con cuasi lo mesmo elenco d'actors d'ista cinta, Support Your Local Gunfighter.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]