José Solana Dueso

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
José Solana Dueso
Información personal
Calendata de naixencia 1946
Puesto de naixencia Flag of Aragon.svg Plan
Ocupación Filosofo y escritor
Obras Los amantes de Chistau

José Solana Dueso va naixer en Plan, en l'anyo 1946. Va estudiar filosofía en las universidatz de Zaragoza y Barcelona. Se va doctorar con una tesis adedicada a'l sofista griego Protagoras d'Abdera, per la que va ganar el premio estraordinario.

Ha adedicau la suya vida a la docencia y la investigación: primer, como catedratico de filosofía en ensenyanzas medias y, dimpués, dende 1990, como profesor titular y catedratico de la Universidat de Zaragoza.

Ha publicau troballos d'investigazión en castellano sobre filosofía griega: se'n puede fer menzión d'es siguients libros: Teofrasto. Sobre las sensaciones (1989); Aspasia de Mileto. Testimonios y discursos (1994); Los sofistas. Testimonios y fragmentos (2013); y, Más allá de la ciudad. El pensamiento político de Sócrates (2013).

Tamién ha publicau tres novelas en castellano relacionadas con la cultura y la filosofía griegas: La malva y el asfódelo (2006); Ciudadano Sócrates (2008); El canto del filósofo (Edhasa 2014).

Los amantes de Chistau (Prames, 2016), la suya primera novela sobre l'Aragón medieval, cuenta una faloria romantica entre un pastor de Plan y una choven musulmana de L'Aínsa. Amás d'estes libros, ye autor d'una tremenera d'articlos en revistas espezializadas.

Se alcordó conceder-li el "XXII Premio Arnal Cavero" en 2017.