Guapo heredero busca esposa

De Biquipedia
Guapo heredero busca esposa
Títol Guapo heredero busca esposa
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Luis María Delgado
Aduyant de dirección Jaime Bayarri
Producción Miguel Tudela
Guión orichinal Juan José Alonso Millán
Musica Gregorio García Segura
Fotografía Hans Burmann
Montache Antonio Ramírez de Loaysa
Escenografía Adolfo Cofiño
Vestuario Rafael Borqué
Maquillache Dolores Merlo
Peluquería Josefa Morales
Actors Alfredo Landa
Esperanza Roy
José Sacristán
Antonio Ferrandis
Ricardo Merino
Gracita Morales
Alfonso del Real
Mónica Randall
Laly Soldevila
Rafaela Aparicio
Erasmo Pascual
Carmen Martínez Sierra
José Luis Uribarri
Adrián Ortega
Luis Barbero
Color Eastmancolor
Datos y cifras
País(es) Espanya
Anyo 1972
Debantadera 25 de setiembre de 1972 Madrit (Comunidat de Madrit, Espanya)[1]
Chenero(s) Cine de comedia
Durada 98 min.
Idioma(s) Castellano
Companyías
Productora(s) Diasa P.C.
Distribución As Films S.A.
Informacions en bases de datos especializadas:

Guapo heredero busca esposa (títol orichinal en castellano, en aragonés Poliu hereu busca esposa, enguerada en Aragón con o suyo títol orichinal) ye una cinta de cine de comedia de cine espanyol de l'anyo 1972 dirichida por Luis María Delgado seguntes un guión orichinal de Juan José Alonso Millán, con una banda sonora orichinal de Gregorio García Segura, una dirección de fotografía de Hans Burmann, una producción cinematografica de Miguel Tudela ta la productora cinematografica Diasa P.C. y un elenco formau en os principals papels d'a cinta por os actors Alfredo Landa, Esperanza Roy, José Sacristán, Antonio Ferrandis, Ricardo Merino, Gracita Morales, Alfonso del Real, Mónica Randall, Laly Soldevila, Rafaela Aparicio, Erasmo Pascual, Carmen Martínez Sierra, José Luis Uribarri, Adrián Ortega y Luis Barbero.

Fidel Frutos vive con su pai en un lugarón perdiu en Castiella-La Mancha d'o cual en son os dos solos habitants. Su pai siempre li diz que lis cal asperar vivindo-ie dica un día concreto, pero mai no li diz porqué. Cuan su pai muere, se desvela lo misterio y Fidel conoix que en ixa calendata la familia que viva en o lugar recibirá l'herencio d'a cabalera propietaria d'o lugar, como ista heba ordenau en o suyo testamento. Tanimientres, bi ha un problema: l'herencio lo recibirá una familia, y no una persona sola, asinas que Fidel ha de casar-se ta formar una familia y poder recibir l'herencio, y lo tiempo apremia. Aduyau por dos amigos y por o mosén d'o pueblo vecino, decide publicar un anuncio en a prensa. En recibir as respuestas marcha enta Madrit ta conocer a las candidatas pero denguna no ye lo que él aspera, encara que finalment se casa con una d'ellas, adedicada a la prostitución, con l'alcuerdo de compartir l'importe de l'herencio entre los dos.

A cinta s'ambienta en a suya epoca actual (1972) en Castiella-La Mancha y Madrit, y las suyas escenas se filmoron en Guadalachara, Horche y Yebes en a provincia de Guadalachara en Castiella-La Mancha y en Madrit en a Comunidat de Madrit.[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]