First Blood

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta canadiense y estausunidense de cine d'acción de 1982; ta atros usos, se veiga First Blood (desambigación).
First Blood
Títol First Blood
Póster teatralizau d'a cinta, obra de Drew Struzan.
Póster teatralizau d'a cinta, obra de Drew Struzan.
Ficha tecnica
Dirección Ted Kotcheff
Producción Buzz Feitshans
Guión adaptau Michael Kozoll
William Sackheim
Sylvester Stallone
Basau en First Blood, novela de David Morrell (1972)
Musica Jerry Goldsmith
Soniu Gregg Landaker
Donald O. Mitchell
Rick Kline
Fred J. Brown
Fotografía Andrew Laszlo
Montache Joan Chapman
Escenografía Wolf Kroeger
Vestuario Tom Bronson
Actors Sylvester Stallone
Richard Crenna
Brian Dennehy
Bill McKinney
Jack Starrett
Michael Talbott
Chris Mulkey
John McLiam
Alf Humphreys
David Caruso
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Canadá
Anyo 1982
Debantadera 22 d'octubre de 1982 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine d'acción
Durada 93 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) The Wallis Interactive
Carolco Pictures
Anabasis Investments, N.V.
Distribución Orion Pictures
Estudio(s) The Bridge Studios
Presupuesto 15 millons de dólars
Recauto 125,2 millons de dólars
Succesión de cintas
Succedita por Rambo: First Blood Part II (1985, George P. Cosmatos)
Informacions en bases de datos especializadas:

First Blood (títol orichinal en anglés, en aragonés Primera sangre, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Acorralado, en aragonés Acorralau) ye una cinta de cine d'acción de cine estausunidense de l'anyo 1982 dirichida por Ted Kotcheff seguntes un guión adaptau por Michael Kozoll, William Sackheim y Sylvester Stallone (basau en a novela First Blood, publicada por David Morrell en 1972), con una dirección de fotografía d'Andrew Laszlo, una producción cinematografica de Buzz Feitshans ta las productoras The Wallis Interactive, Carolco Pictures y Anabasis Investments, N.V., una banda sonora orichinal de Jerry Goldsmithy un elenco d'actors d'o cual en fan parte, en os suyos papels principals, Sylvester Stallone, Richard Crenna, Brian Dennehy, Bill McKinney, Jack Starrett, Michael Talbott, Chris Mulkey, John McLiam, Alf Humphreys y David Caruso. Ye la cinta a partir d'a cual se desembolicó la franquicia Rambo.

O protagonista d'a cinta, John J. Rambo, ye un antigo combatient en a guerra de Vietnam a on partecipó en bel grupo de fuerzas especials de l'xercito estausunidense y que agora ye a la busca d'os suyos antigos companyers d'armas, trobando-se con que toz han muerto ya. En plegar en una localidat en o estau de Washington se troba con un "sheriff" y los suyos aduyants que lo consideran un carnuz y lo persiguen y afrontinan sin conoixer brenca d'as suyas capacidaz de combate, dica que Rambo esclata, fuye a las montanyas y cuan lo continan afrontinando, busca la suya venganza. A cinta s'ambienta asinas en a suya epoca actual (1982) en o estau de Washington y, como arrecordanza d'o protagonista, en Vietnam, y las suyas escenas se filmoron en cuantas localidaz d'a Columbia Britanica en Canadá, incluyius os The Bridge Studios en Burnaby y las ciudaz de North Vancouver, Coquitlam, Port Coquitlam y Pitt Meadows.[2]

Ye una cinta que ha recibiu bels premio y bella nominación, encara que garra d'éls fa parte d'os premios cinematograficos mas destacaus.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]