The Year of Living Dangerously (cinta)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta auatraliano-estausunidense de drama romantico de 1982; ta atros usos, se veiga The Year of Living Dangerously.
The Year of Living Dangerously
Títol The Year of Living Dangerously
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Peter Weir
Dirección artistica Herbert Pinter
Producción James McElroy
Guión adaptau David Williamson
Peter Weir
Christopher Koch
Basau en The Year of Living Dangerously, novela de Christopher Koch de 1978
Musica Maurice Jarre
Fotografía Russell Boyd
Montache William M. Anderson
Vestuario Terry Ryan
Maquillache Judy Lovell
Bob McCarron
Peluquería Cheryl Williams
Efectos especials Danny Dominguez
Roger Cowland
Actors Mel Gibson
Sigourney Weaver
Bill Kerr
Michael Murphy
Linda Hunt
Noel Ferrier
Bembol Roco
Paul Sonkkila
Ali Nur
Mike Emperio
Domingo Landicho
Kuh Ledesma
Cecily Polson
Color Panavision
Metrocolor
Datos y cifras
País(es) Australia
Estaus Unius
Anyo 1982
Debantadera 17 d'aviento de 1982 Australia[1]
18 de febrero de 1983 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de drama
Cine de romance
Durada 114 min.
Idioma(s) Anglés
Tagalo
Indonesio
Filipino
Companyías
Productora(s) Metro-Goldwyn-Mayer
Freddie Fields Productions
McElroy and McElroy
Distribución United International Pictures
Estudio(s) Artransa Park Film Studios
Mort Bay Studios
Presupuesto 6 millons de dólars australianos
Recauto 2,9 millons de dólars australianos
Informacions en bases de datos especializadas:

The Year of Living Dangerously (títol orichinal en anglés, en aragonés L'anyo que vivimos periglosament, enguerada en Aragón con o suyo títol traduciu enta lo castellano como El año que vivimos peligorsamente) ye una cinta de cine de drama romantico de l'anyo 1982 coproducida por o cine australiano y lo cine estausunidense dirichida por Peter Weir seguntes un guión adaptau por David Williamson, Peter Weir y Christopher Koch (basau en The Year of Living Dangerously, una novela publicada por Christopher Koch en 1978), con una banda sonora orichinal de Maurice Jarre, una dirección de fotografía de Russell Boyd, una producción cinematografica de James McElroy ta las productoras Metro-Goldwyn-Mayer, Freddie Fields Productions y McElroy and McElroy y un elenco composau por Mel Gibson, Sigourney Weaver, Bill Kerr, Michael Murphy, Linda Hunt, Noel Ferrier, Bembol Roco, Paul Sonkkila, Ali Nur, Mike Emperio, Domingo Landicho, Kuh Ledesma y Cecily Polson, entre d'atros actors.

Guy Hamilton ye un periodista australiano novel que plega en Indonesia en 1965 ta representar a una cadena de televisión d'o suyo país. O periodista a qu substitui ha marchau sin informar-li de garra contacto en o país y Guy se troba vendiu recibindo criticas d'os suyos superiors por no conseguir resultaus en o suyo treballo. Tanimientres, conoix a Billy Kwan, un australiano d'orichen chinés con nanismo a qui li caye bien y prencipia a proporcionar-le contactos. En primeras li organiza una entrevista con o dirichent d'o Partai Komunis Indonesia, o partiu comunista d'o país, con ampla presencia y enfrontinau con l'exercito indonesio controlau por musulmans d'ideolochía conservadora. Guy se troba asinas en bel meyo d'o conflicto cuan Sukarno cedió a las presions d'os militars y ubrió lo camín a una mortalera de militants comunistas (s'estima que asasinoron entre 500.000 y 2 millons de personas) encara que dica ixe momento los comunistas indonesios refirmaban o suyo gubierno.

A cinta s'ambienta en 1965 en Indonesia (mas que mas en Jakarta), en Manila en Filipinas y en Sydney en Australia, y las suyas escenas se filmoron en os Artransa Park Film Studios y los Mort Bay Studios en Sydney en Nueva Galas d'o Sud en Australia y en Manila en Filipinas.[2]

Ye una cinta que ha recibiu cuantos premios y nominacions, en destacando un Premio Oscar a la Millor Actriz Segundaria y un Premio AACTA d'o Churau en a suya 56ena edición y un Premio AACTA a la Millor Actriz Segundaria en a suya 25ena edición, amás d'atras 10 nominacions.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]