Manuel Gómez de Valenzuela

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre un diplomatico y historiador aragonés; ta lo profesor de Dreito Civil, se veiga Manuel Ángel Gómez Valenzuela.
Manuel Gómez de Valenzuela
Información personal
Calendata de naixencia 14 de marzo de 1944
Calendata de muerte 9 d'aviento de 2022[1]
Enterreco Cenisas en o Cementerio de Torrero (Zaragoza)
Alma Máter Universidat de Zaragoza
Escuela Diplomatica
Ocupación Diplomatico y historiador
Pai Luis Gómez Laguna
Mai Marieta Valenzuela

Manuel Gómez de Valenzuela, naixiu o 14 de marzo de 1944 y muerto lo 9 d'aviento de 2022, estió un diplomatico aragonés, fillo de Luis Gómez Laguna, qui estió alcalde d'a ciudat de Zaragoza.

Licenciau en Dreito y en Filosofía y Letras por a Universidat de Zaragoza, se formó dimpués en a Escuela Diplomatica, exercindo como embaixador d'o Reino d'Espanya en as embaixadas en Iraq, Siria, Echipto, Alcheria, Emiratos Arabes Unius, Mauritania y Kuwait, estando iste lo suyo zaguer destín como diplomatico.

En pasar a la retreta prencipió una ampla serie d'articlos y libros sobre la Historia d'Aragón, centrando los suyos ambitos d'estudio sobre tot en l'Alto Galligo, la Chacetania y la provincia de Uesca en cheneral, con un especial emfasi en aspectos historicos d'a val de Tena, con treballos que li comportoron por dos vegadas recibir o Premio d'Investigación Historica Villa de Sallent.

Obras[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]