Cannon for Cordoba

De Biquipedia
Cannon for Cordoba
Títol Cannon for Cordoba
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Paul Wendkos
Dirección artistica José María Tapiador
Producción Vincent M. Fennelly
Guión orichinal Stephen Kandel
Musica Elmer Bernstein
Soniu Roy Charman
Don Minkler
George Rice
Frank E. Warner
Fotografía Antonio Macasoli
Montache Walter A. Hanneman
Escenografía Rafael Salazar
Emilio Ardura
Maquillache Ricardo Vázquez
Efectos especials Alex Weldon
Casting Lynn Stalmaster
Actors George Peppard
Pete Duel
Giovanna Ralli
Don Gordon
Raf Vallone
Nico Minardos
Gabriele Tinti
John Larch
Francine York
John Russell
Lionel Murton
Hans Meyer
Color Color by DeLuxe
Panavision
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1970
Debantadera Octubre de 1970 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Durada 104 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) The Mirisch Company
Distribución United Artists
Informacions en bases de datos especializadas:

Cannon for Cordoba (títol orichinal en anglés, en aragonés Canyón ta Cordoba, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Cañones para Córdoba, en aragonés Canyons ta Córdoba) ye una cinta de cine de western de cine estausunidense de l'anyo 1970 dirichida por Paul Wendkos seguntes un guión orichinal de Stephen Kandel, con una banda sonora orichinal d'Elmer Bernstein, una dirección de fotografía d'Antonio Macasoli, una producción cinematografica de Vincent M. Fennelly ta la productora cinematografica The Mirisch Company y un elenco d'actors d'o cual en fan parte, entre d'atros, George Peppard, Pete Duel, Giovanna Ralli, Don Gordon, Raf Vallone, Nico Minardos, Gabriele Tinti, John Larch, Francine York, John Russell, Lionel Murton y Hans Meyer.

En 1912, mientres a clamada Revolución Mexicana, Héctor Córdoba ye un antigo cheneral de l'exercito mexicano que agora lidera un grupo de revolucionarios que mesmo espullan localidaz en Mexico que en os Estaus Unius, y lo Gubierno d'os Estaus Unius ninvía a lo cheneral John J. Pershing ta que los combata. Iste leva con él a lo capitán Rod Douglas, qui organiza a un grupo de voluntarios ta recuperar seis canyons que Córdoba ha pillau en asaltar un tren estausunidense y que no s'empleguen contra ciudaz estausunidenses. A lo grupo s'adhiben Antonio Gutiérrez, un tenient de l'exercito mexicano con razons ta odiar a Córdoba y una muller que iste ha levau con él, Leonora Cristóbal, que tamién odia a Córdoba en haber visto cómo asasinaba a la suya familia y cómo dimpués la violaba.

A cinta s'ambienta en Mexico y Estaus Unius en 1912 mientres a Revolución Mexicana y las suyas escenas se filmoron en o estau de Durango y en Chihuahua en Mexico y en Villamanta en a Comunidat de Madrit.[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]