Tarta Sacher

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Tarta Sacher

Un troz de tarta Sacher en l'Hotel Sacher de Viena.
Atras denominacions
Sachertorte, Sacher-Tuatn
Orichen cheografico
Cocina: Gastronomía austriaca
Orichen: Austria
Se mincha en: Centro-europa
Categoría: Tarta

Una tarta Sacher, u a vegadas simplament Sacher, (en alemán, Sachertorte, en bavaro Sacher-Tuatn) ye una tarta austriaca redonda, a base de bizcocho de chicolate con mermelada d'albercoque aintro[1] y cubierto de chicolate solido.

A torta Sacher tien dos capas de bizcocho de chicolate, con una fina capa de mermelada d'albercoque en o centro, y recubierto d'una capa gorda de chicolate negro, que permite a suya conservación mientres un periodo de tiempo luengo. Tradicionalment s'acompanya de nata montata, porque a tarta ye una mica xuta.[1] A tradicional s'elabora con ingredients naturals y sin de conservants.

L'autor, Franz Sacher[editar | modificar o codigo]

En l'anyo 1832,[1] Franz Sacher,[1] un choven aprendiz de pastelería de Viena, elabora unos postres ta obsequiar a un grupo de convidatos d'o prencipe Klemens Wenzel von Metternich.

Un tiempo dimpués, Franz Sacher instala o suyo propio negocio y prencipia a vender a suya tarta con gran exito. A suya fama s'estendilla por toda Europa y ubre con os suyos fillos una pastelería en o centro de Viena.

Un d'ells, Eduard, dimpués de treballar en os millors hotels de Londres y París, compró un palacio en Viena amán d'a Opera Estatal y lo convirtió en un hotel con o suyo nombre: l'Hotel Sacher. Deimpués d'a muerte d'Eduard Sacher, a suya muller Anna continó con o negocio de pastelería y l'hotel.

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 (es) La sacher-torte articlo de Narcís Comadira publicato en El Periódico o 6 d'aviento de 2009