Muela de Camariellas

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Muela de Camariellas
Muela de Camarillas
Situación
Situación Camariellas (Teruel)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Sistema Iberico
Sierra
Macizo Serranías de Gúdar
Altaria 1.455 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende Camariellas
Mapa

La muela de Camariellas ye una muela de 1.455 metros d'altaria situada en las serranías de Gúdar entre las vals de los ríos Guadalop y Alfambra, a l'este y sud de Camariellas y a l'este d'Aguilar d'Alfambra (provincia de Teruel). En lo suyo cabalto bi ha un vértiz cheodesico.

En lo suyo cabalto bi ha un cinglo d'almendrons d'edat paleochena, que descansan discordants sobre materials cretacios, en lo nuclio de lo sinclinal d'Exorcas-Camariellas,[1][2] que estió una fondada sedimentaria cenozoica.

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) José Luis Peña Monné et al. : Geomorfología de la Provincia de Teruel. Instituto de Estudios Turolenses, 1984. p 81-91.
  2. (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Villarluengo. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía, 1985. p 35.

Bibliografía[editar | modificar o codigo]

  • (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Villarluengo. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía, 1981.
  • (es) José Luis Simón: Guía del Parque Geológico de Aliaga. Ayuntamiento de Aliaga, Departamento de Geología de la Universidad de Zaragoza, CEDEMATE, 1998.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]