Lethal Weapon

De Biquipedia
Lethal Weapon
Títol Lethal Weapon
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Richard Donner
Aduyant de dirección Benjamin Rosenberg
Producción Richard Donner
Joel Silver
Disenyo de producción J. Michael Riva
Guión orichinal Shane Black
Musica Michael Kamen
Eric Clapton
Fotografía Stephen Goldblatt
Montache Stuart Baird
Escenografía Marvin March
Vestuario Mary Malin
Maquillache Scott H. Eddo
Peluquería Paul Abascal
K.G. Ramsey
Actors Mel Gibson
Danny Glover
Gary Busey
Mitchell Ryan
Tom Atkins
Darlene Love
Traci Wolfe
Color Technicolor
Panavision
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1987
Debantadera 6 de marzo de 1987 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine policiaco
Cine d'acción
Durada 112 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Silver Pictures
Distribución Warner Bros.
Estudio(s) Universal Studios
Presupuesto 15 millons de dólars
Recauto 120,2 millons de dólars
Succesión de cintas
Succedita por Lethal Weapon 2 (1989, Richard Donner)
Informacions en bases de datos especializadas:

Lethal Weapon (títol orichinal en anglés, en aragonés Arma letal, enguerada en Aragón con iste zaguer títol) ye una cinta de cine estausunidense de l'anyo 1987 de cine policiaco d'acción ("buddy cop") dirichida por Richard Donner seguntes un guión orichinal de Shane Black, con una banda sonora orichinal de Michael Kamen y Eric Clapton, una dirección de fotografía de Stephen Goldblatt y una producción cinematografica de Richard Donner y Joel Silver. Forman l'elenco d'a cinta, entre d'atros, os actors Mel Gibson, Danny Glover, Gary Busey, Mitchell Ryan, Tom Atkins, Darlene Love y Traci Wolfe. Ye la primera cinta d'una franquicia (Lethal Weapon) formada por atras tres cintas protagonizadas por Mel Gibson y Danny Glover.

Martin Riggs ye un Policía en Los Angeles que dende que morió su muller tien tendencia a pensar en o suicidio y la mayor parte d'os policías d'o Departamento de Policía de Los Angeles se niegan a treballar con él, en considerar que ixas tendencias son un periglo ta qui comparta patrulla con él. D'atra man, Roger Murtaugh ye un atro policía d'a mesma ciudad a qui un amigo d'a guerra de Vietnam li demana charrar con él, pero antes de trobar-se, a Murtaugh lo claman ta un asasinato y descubre que la victima ye la filla d'o suyo amigo. Os superiors d'ambos policías deciden que toz dos sían companyers de patrulla, cosa que a Murtaugh no li cuaca masiau. Taniientres, toz dos escomencipian la investigación d'o caso y poquet a poquet aprenden a colaborar l'uno con l'atro.

A cinta s'ambienta en a suya epoca actual (1987) en a ciudat de Los Angeles y las suyas escenas se filmoron en Long Beach, Los Angeles, West Hollywood, Burbank, Inglewood, El Segundo, Santa Monica y atras localidaz en California, amás d'en os Universal Studios en Universal City en ixe mesmo estau.[2]

Lethal Weapon ha recibiu bels premios y nominacions, en destacando una nominación a los Premios Oscar en a suya 60ena edición a l'Oscar a lo Millor Soniu.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]