Cave of Outlaws

De Biquipedia
Cave of Outlaws
Títol Cave of Outlaws
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección William Castle
Aduyant de dirección Joseph Gershenson
Dirección artistica Bernard Herzbrun
Nathan Juran
Producción Leonard Goldstein
Guión orichinal Elizabeth Wilson
Soniu Glenn E. Anderson
Leslie I. Carey
Fotografía Irving Glassberg
Montache Edward Curtiss
Escenografía Oliver Emert
Russell A. Gausman
Vestuario Bill Thomas
Maquillache Bud Westmore
Peluquería Joan St. Oegger
Actors Macdonald Carey
Alexis Smith
Edgar Buchanan
Victor Jory
Hugh O'Brian
Houseley Stevenson
Hugh Sanders
Raymond Bond
Robert Osterloh
Color Technicolor
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1951
Debantadera Noviembre de 1951 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Durada 76 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Universal Pictures
Distribución Universal Pictures
Estudio(s) Universal Studios
Informacions en bases de datos especializadas:

Cave of Outlaws (títol orichinal en anglés, en aragonés Espelunca d'os bandolers, enguerada en Aragón con so suyo títol traduciu enta lo castellano como Cueva de bandoleros) ye una cinta de cine estausunidense de cine de western de l'anyo 1951 dirichida por William Castle seguntes un guión orichinal d'Elizabeth Wilson, con una dirección de fotografía d'Irving Glassberg, una producción cinematografica de Leonard Goldstein ta la productora cinematografica Universal Pictures y un elenco formau por os actors Macdonald Carey, Alexis Smith, Edgar Buchanan, Victor Jory, Hugh O'Brian, Houseley Stevenson, Hugh Sanders, Raymond Bond y Robert Osterloh, entre d'atros.

En 1880 en bel lugar d'Arizona, Pete Carver fa parte d'una banda que ha robau una important cantidat de diners en oro. En a suya fuyida la banda se refuchia en una espelunga pero los han perseguiu y los matan a toz menos a Pete, a qui ninvían en a garchola y que diz que él no sabe a on se troba ixe oro. Dimpuéz de quince anyadas engarcholau, torna en o lugar que ye a lo canto d'a espelunga seguiu por Dobbs, un achent d'a Wells Fargo que creye que va por os diners. Cuan Pete plega en o lugar se troba que iste ye dominau por Ben Cross, que persigue a Elizabeth Trent, a vídua d'o propietario d'o periodico local que morió adinto d'ixa espelunga cuan buscaba lo tresoro amagau. Todos li conceden credito a Pete en as suyas botigas asperando que bien luego recuperará l'oro, pero bien luego Pete descubre que ixas deudas rematan siempre en mans de Ben, incluyius os diners que Pete ha amprau ta tornar a ubrir lo peridoco local asociando-se con Elizabeth.

Cave of Outlaws s'ambienta en dos momentos diferents, en 1880 y 1895, toz dos en Arizona, y las suyas escenas se filmoron en bels lugars d'Arizona y California, incluyindo-ie en iste zaguer caso lo rancho Iverson en Los Angeles y os Universal Studios en Universal City.[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]