Cantera d'el Lugar

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Cantera d'el Lugar
Cantera del Lugar
Situación
Situación Flag of Aragon.svg Berche (Teruel)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico 49431
Cheografía
Cordelera Sistema Iberico
Sierra Sierra de Caballos
Macizo {{{macizo}}}
Altaria 971 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende Berche
Mapa
Sistema Ibérico.png
Montanya.svg

A Cantera d'el Lugar (en castellán Cantera del Lugar) ye un mont de 971 metros d'altaria situau en a provincia de Teruel, en sierra de Caballos.

En a suya cima se troba un vértiz cheodesico (968 m).

Toponimia[editar | editar código]

L'oronimo Cantera d'el Lugar presenta un primer formant cantera que se torna a trobar en atras zonas d'a provincia de Teruel y no necesariament significa "pedrera". En Puertomingalbo a palabra cantera s'emplega pa decir "mont" con o sentiu de terreno que no se puede treballar agricolament, u tamién especificament como dende a on que s'observa o terreno, o que enlaza con o significau aragonés de cantera como marguin u canto de plataforma.[1] En ansotán se documenta un significau de cantera como "ladera".[2]

Referencias[editar | editar código]

  1. (es) José Castillo Gil: La toponimia oral de las elevaciones macizas de Puertomingalvo (Gúdar-Javalambre, Aragón) y su rotulación con genéricos postizos a partir del siglo XX. Publicau en Onomàstica. Anuari de la Societat d Onomàstica, nº 2, 2016.
  2. (es) Miguel Ánchel Barcos, El Aragonés Ansotano: estudio lingüístico de Ansó y Fago; Gara Edizions. Zaragoza, 2007, p 183.

Vinclos externos[editar | editar código]