Breakout (cinta de 1975)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta estausunidense de cine d'acción de l'anyo 1975; ta atros usos, se veiga Breakout y Breakout (cinta).
Breakout
Títol Breakout
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Tom Gries
Aduyant de dirección Ronald L. Schwary
Dirección artistica Alfred Sweeney
Producción Robert Chartoff
Irwin Winkler
Guión adaptau Elliott Baker
Basau en una novela d'Eliot Asinof
Musica Jerry Goldsmith
Fotografía Lucien Ballard
Montache Bud S. Isaacs
Escenografía Ira Bates
Vestuario Bill Thomas
Maquillache Joe DiBella
Peluquería Kay Powell
Efectos especials Augie Lohman
Actors Charles Bronson
Robert Duvall
Jill Ireland
John Huston
Randy Quaid
Sheree North
Alejandro Rey
Emilio Fernández
Paul Mantee
Alan Vint
Roy Jenson
Color Eastmancolor
Panavision
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Anyo 1975
Debantadera 7 de marzo de 1975 Alemanya Occidental[1]
22 de mayo de 1975 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine d'acción
Durada 96 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) Columbia Pictures
Persky-Bright / Vista
Distribución Columbia Pictures
Presupuesto 1 millón de dólars
Recauto 16 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Breakout (títol orichinal en anglés, en aragonés Fuga, enguerada en Aragón con o títol de Fuga suicida) ye una cinta de cine d'acción de cine estausunidense de l'anyo 1975 dirichida por Tom Gries seguntes un guión adaptau por Elliott Baker (basau en una novela d'Eliot Asinof), con una banda sonora orichinal de Jerry Goldsmith, una dirección de fotografía de Lucien Ballard, una producción cinematografica de Robert Chartoff y Irwin Winkler ta las productoras Columbia Pictures y Persky-Bright / Vista y con un elenco d'actors d'o cual en fan parte, en os suyos papels principals, Charles Bronson (que en ista cinta amuestra una faceta muito menos modolona que en as suyas atras cintas), Robert Duvall, Jill Ireland, John Huston, Randy Quaid, Sheree North, Alejandro Rey, Emilio Fernández, Paul Mantee, Alan Vint y Roy Jenson.

Harris Wagner sospeita que su nieto, Jay Wagner, chenera problemas por as suyas malas accions comercials, en as cuals mesmo involucra a la Central Intelligence Agency, asinas que organiza un asasinato en Mexico con partecipación d'un achent d'a CIA ta inculpar-lo y que lo zarren en una garchola. A suya muller, Ann , contracta a Nick Colton, un piloto d'helicoptero de Brownsville en Texas ta que vuele enta la garchola y libere a su mariu.

A cinta se basa una mica en un feito real escaiciu en 1971, y s'ambienta en Texas y Mexico em a suya epoca actual (1975). Las suyas escenas se filmoron en El Pertús en Pirineus Orientals en Francia, en os estaus de Sonora, Chihuahua y Durango en Mexico, en Lancaster en California y en Eloy en Arizona en os Estaus Unius y en Uceda en a provincia de Guadalachara en Espanya.[2]

Ye una cinta que ha recibiu bel premio u nominación, pero garra d'éls no perteneixe a los premios cinematograficos mas conoixius u destacaus.

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]