No Highway in the Sky

De Biquipedia
No Highway in the Sky
Títol No Highway in the Sky
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Henry Koster
Aduyant de dirección Bluey Hill
Dirección artistica C.P. Norman
Producción Louis D. Lighton
Guión adaptau R. C. Sherriff
Oscar Millard
Alec Coppel
Basau en No Highway, novela de Nevil Shute (1948)
Musica Malcolm Arnold
Soniu Buster Ambler
Fotografía Georges Périnal
Montache Manuel del Campo
Vestuario Christian Dior
Maquillache David Aylott
Tony Sforzini
Peluquería Ida Mills
Actors James Stewart
Marlene Dietrich
Glynis Johns
Jack Hawkins
Janette Scott
Elizabeth Allan
Ronald Squire
Jill Clifford
Color Blanco y negro
Datos y cifras
País(es) Reino Uniu
Estaus Unius
Anyo 1951
Debantadera 28 de chunio de 1951 Londres (Reino Uniu)[1]
21 de setiembre de 1951 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de drama
Cine d'intriga
Durada 98 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) 20th Century Fox
Distribución 20th Century Fox
Estudio(s) Denham Studios
Recauto 1,1 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

No Highway in the Sky (títol orichinal en anglés, en aragonés No bi ha autopista en o cielo, enguerada en Aragón con o títol en idioma castellano de Momentos de peligro, en aragonés Momentos de periglo) ye una cinta de cine d'intriga dramatica de l'anyo 1951 dirichida por Henry Koster seguntes un guión adaptau por R. C. Sherriff, Oscar Millard y Alec Coppel (basau en a novela No Highway, publicada por Nevil Shute en 1948), con una banda sonora orichinal de Malcolm Arnold, una dirección de fotografía de Georges Périnal, una producción cinematografica de Louis D. Lighton ta la productora cinematografica 20th Century Fox y un elenco composau por, entre d'atros actors, James Stewart, Marlene Dietrich, Glynis Johns, Jack Hawkins, Janette Scott, Elizabeth Allan, Ronald Squire y Jill Clifford.

Theodore Honey ye un cientifico estausunidense prou despistau que ha feito investigacions con un modelo matematico que amuestra que en plegar exactament en as 1.440 horas de vuelo en un determinau modelo d'avión a causa de bellas vibracions d'o motor a suya coda se crebará y cayera, y l'avión s'esfrenará. Como fa poquez días s'heba esfrenau un avión d'ixe modelo y casualment o suyo libro de vuelo idicaba que heba volau 1.440 horas en o momento de l'accident, deciden fer una primera investigación, ta lo cual s'amenista disposar d'a cola de l'avión, que no s'ha trobau encara. Alavez deciden ninviar a lo cientifico ta que partecipe en a busca d'a coda y en o suyo analís cuan la troben, pero lo ninvían enta lo lugar de l'accident en un atro avión d'o mesmo problematico modelo y cuan son en volando Theodore descubre que l'avión ya ha volau cuasi ixas 1.440 horas. Esgarillau, comunica ixo en primeras a lo capitán de l'avión pero dimpués lo fa a l'azafata de l'avión y a una actriz que i viacha, fendo poquet a poquet una gran amistat con ellas dos.

A cinta s'ambienta en o suyo momento actual (1951) en Terranova y Labrador en Canadá y las suyas escenas se filmoron en Farnborough y Yateley (Hampshire) y en os Denham Studios (Buckinghamshire).[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]