Estadio El Segalar

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Estadio El Segalar
Datos chenerals
Nombre oficial
Situación Binéfar, Aragón
Nombres anteriors
Apodo
Construcción
Inicio
Debantadera 1950
Prochecto
Arquitecto
Constructora
Coste
Reformas
Cierre
Demolición 2008
Datos tecnicos
Superficie
Grandaria m 2
Dimensions 102 m x 65 m
Aforo 5.000 .[1] personas
Utilización
Propiedat de Concello de Binéfar
Equipe local
Administración
Uso
Localización
Estadio El Segalar ubicada en Aragón
Estadio El Segalar
Estadio El Segalar
Estadio El Segalar en Aragón

O estadio El Segalar yera un estadio de fútbol que se trobaba en a ciudat de Binéfar (Litera, Aragón), a on chugaban os suyos partius como local cualques equipos d'a ciudat como o CD Binéfar y l'Atletico Binéfar entre d'atros. Fue devantau en 1950, yera propiedat d'o concello d'a ciudat y teneba una capacidat de 5.000 espectadors.

Fue espaldau y substituyiu por o nuevo estadio de Los Olmos, en l'actualidat os suyos terrenos fan parte d'as piscinas munecipals.

Toponimia[editar | modificar o codigo]

O nombre d'o estadio lo preneba d'a partida rural a on se trobaba. Se documenta por primera vegada en l'amillaramiento de 1862, fengo referencia a o puesto a on se cautivaba o "segal" (u sègal en catalán, d'o latín SECALE).[2] Ye una variant de "sèguel", solución predominant en o catalán ribagorzano, en aragonés y tamién en l'aria mas occidental d'a provincia de Leida, en contraste con a stándard sègol y segle.

Referencias[editar | modificar o codigo]