Debrecziner

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Debrecziner

Debrecziner con Kaisersemmel y mostaza
Atras denominacions
Debreceni kolbász, Debreziner
Orichen cheografico
Cocina: Gastronomía hongara, gastronomía austriaca, gastronomía bavara
Orichen: Hongría
Se mincha en: Hongría, Austria y Bavera.
Categoría: Salchichas
Elaboración
Ingredients: Carnes y pimentón

Debrecziner (en hongaro debreceni kolbász) ye una salchicha especial orichinaria d'a redolada d'a ciudat de Debrecen (Hongría). Ye popular en os países que feban parti de l'Imperio Austrohongaro, asinas como en a gastronomía de Bavera (Alemanya). En Austria se gosa escribir o nombre d'ista salchicha como Debreziner.

A Debrecziner orichinal de Hongría se fa con carne afumada de vediella y tocín condimentada con pimentón dulce. Cuan se sirve fa parti de l'acompanyamiento de muitos platos hongaros, debiu en parti a la suya sabor afumada, en beluns d'éls ye o ingredient protagonista, como por eixemplo o Debrecziner Gulaix.

Preparación[editar | modificar o codigo]

A preparación d'a salchicha ye muit simpla. Se prenen trozos de carne de tocín y se asa una mica mientres se condimentan con pimentón dulce. Dimpués s'incluye tot en un bodiello de uella y s'afuma. As salchichas orichinals de Hongría tienen una sabor un poco picant ya que se fican tamién chilis en a masa.

Ingredients[editar | modificar o codigo]

Carne de tocín, sebo de tocín, augua, sal, especias, zucre y saborizants (a sobén también conservants). Poseye una valura enerchetica de 312 kcal por cada 100 gramos.