Valencia (Venezuela)

De Biquipedia
(Reendrezau dende Valencia (Benezuela))
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Iste articlo ye sobre a ciudat venezolana de Valencia. Ta la ciudat espanyola se veiga Valencia.
Valencia
Localidat de Venezuela
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Valencia
Anvista de Valencia
País
 • Estato
 Venezuela
Carabobo
Población
 • Total

1696662 hab. (2018)
Altaria
 • Meyana

479 m.
Codigo postal 2001
Coordenadas
Valencia ubicada en Venezuela
Valencia
Valencia
Valencia en Venezuela
Web oficial

Valencia (Valencia en castellano; Nuestra Señora de la Asunción de la Nueva Valencia del Rey oficialment) ye una ciudat venezolana, capital d'o Estato Carabobo. Ye situata en o norte d'o país y a suya población ye de 1.385.202 habitants (2001).

Historia[editar | modificar o codigo]

A ciudat de Valencia fue fundata por os espanyols con o nombre de Nueva Valencia del Rey, baixo l'advocación de Nuestra Sinyora de l'Anunciación. Por ista razón, se pensó que a ciudat fue fundata un 25 de marzo, fiesta de l'Anunciación, pero en realidat fue fundata un 21 d'octubre, anque a tradición charra d'a suya fundación o 25 de marzo de 1555 por o conqueridor capitán Alonso Díaz Moreno. Posteriorment a ciudat fue clamata Nuestra Señora de la Anunciación de Nueva Valencia del Rey.

En 1677, a ciudat de Valencia fue espullata por piratas franceses.

En 1811, a ciudat ye declarata capital d'os sublevatos, que declaran a independencia de Venezuela antis d'unirse a la Gran Colombia.

Ciudaz achirmanatas[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]