Sitting Bull (cinta)

De Biquipedia
Iste articlo ye sobre una cinta de cine de western belico estausunidense-mexicana de l'anyo 1954; ta atros usos, se veiga Sitting Bull (desambigación).
Sitting Bull
Títol Sitting Bull
Póster d'a cinta.
Póster d'a cinta.
Ficha tecnica
Dirección Sidney Salkow
Aduyant de dirección René Cardona
Richard Dixon
Producción W.R. Frank
Alfred Strauss
Guión Jack DeWitt
Sidney Salkow
Musica Raoul Kraushaar
Fotografía Víctor Herrera
Charles J. Van Enger
Montache Richard L. Van Enger
Efectos especials Harry Redmond Jr.
Actors Dale Robertson
Mary Murphy
J. Carrol Naish
John Litel
Joel Fluellen
Iron Eyes Cody
John Hamilton
Douglas Kennedy
William Tannen
William Hopper
Color Eastmancolor
Cinemascope
Datos y cifras
País(es) Estaus Unius
Mexico
Anyo 1954
Debantadera 6 d'octubre de 1954 Estaus Unius[1]
Chenero(s) Cine de western
Cine belico
Durada 105 min.
Idioma(s) Anglés
Companyías
Productora(s) W.R. Frank Productions
Tele-Voz S.A.
Distribución United Artists
Estudio(s) Estudios Churubusco
Recauto 1,5 millons de dólars
Informacions en bases de datos especializadas:

Sitting Bull (títol orichinal en anglés, en aragonés Toro Posau u Sitting Bull, enguerada en Aragón con o títol en castellano de Sitting Bull: casta de guerreros, en aragonés Sitting Bull: casta de guerrers) ye una cinta de cine de western belico de l'anyo 1954 de cine estausunidense dirichida por Sidney Salkow seguntes un guión orichinal de Jack DeWitt y Sidney Salkow, con una banda sonora orichinal de Raoul Kraushaar, una dirección de fotografía de Víctor Herrera y Charles J. Van Enger, una producción cinematografica de W.R. Frank y Alfred Strauss ta las productoras W.R. Frank Productions y Tele-Voz S.A. y un elenco composau por Dale Robertson, Mary Murphy, J. Carrol Naish, John Litel, Joel Fluellen, Iron Eyes Cody, John Hamilton, Douglas Kennedy, William Tannen y William Hopper.

O comandant Robert Parrish fa parte d'o 7eno Rechimiento de Caballería a on destaca por a suya oposición a lo tenient coronel George Armstrong Custer y a los suyos plans ta l'extermino d'os indios. A postura oficial de l'exercito estausunidense ye que la razón se troba con Custer y no pas con Parrish, y como consecuencia d'a suya oposición el degredan una vegada mas (d'antes mas heba estau coronel mientres a Guerra Civil d'os Estaus Unius). Y en ixas condicions, a suya promesa decide crebar o compromiso de voda. D'atra man, cuan li ordenan disparar contra un grupo d'indios famelicos que l'exercito teneba presoners, se niega y ha d'afrontar un consello de guerra. Sindembargo, no pierde l'asperanza d'evitar una guerra, obchectivo que no conseguirá por culpa de Custer que provoca la suya redota en a batalla de Little Big Horn.

Sitting Bull s'ambienta en Montana en os anyos 1870 y las suyas escenas se filmoron en os Estudios Churubusco en Ciudat de Mexico y atros puestos de Mexico y en o rancho Iverson en Los Angeles en California (Estaus Unius).[2]

Elenco[3][editar | modificar o codigo]

Actor Papel Notas
[[]] '

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]