Robert Fowler

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Robert Fowler Olympic rings without rims.svg
Información personal
Calendata naiximiento: 1882
Puesto naiximiento: Dominion of Newfoundland Blue Ensign, 1870–1904.svg Trinity (Colonia de Terranova hue Canadá).
Embote: The Ancient Marathoner (O viello maratonián)
Esporte: Atletismo

Robert Fowler conoixito esportivament como Bob Fowler y naixito de Trinity en a Colonia de Terranova, hue Canadá, en 1888, estió un atleta estatounitense d'orichen britanico especializau en cursas de larga distancia que tenió o récord d'o mundo y d'Estatos Unitos de maraton.

Biografía[editar | editar código]

Naixito de Trinity en a Colonia de Terranova, hue Canadá, se tresladó con a suya familia a vivir a Boston, en o Estato de Massachusetts d'os Estatos Unitos en el año 1898. Principió a correr cursas locales dende l'anyo 1901 y poco dimpués principió a correr maratones. Consiguió reaultaus importants en a Maratón de Boston siendo segundo en 1907 tras Thomas Longboat, tercero en 1905 y 1908 y quatreno en 1911. O suya millor claseficación fue quan ganó a Maratón de Yonkers con una temperatura de -18° C y establió un nuevo récord mundial de maratón.

Parteció en os Chuegos Olimpicos d'Atenas 1904 en a maratón pero no terminó a preba. En totz os rechistros Fowler consta como ciudadán estatounitense, pero investigacions recients revelan que no fue ciudadán estatounitense dica 1907, por o que tenió que figurar como partecipant d'o Reino Unito en ixos chuegos.

Dimpués d'a suya retirata d'a practica esportiva fue entrenador en el Williams College y dimpués d'os atletas d'a Marina de Brasil, y terminando como electricista en o Boston Navy Yard

Vinclos externos[editar | editar código]


Records
Predecesor:
Flag of the United States.svg John Hayes
Récord d'o mundo de Maratón
1 de chinero de 1909 - 12 de febrero de 1909
Succesor:
Flag of the United States.svg James Clark
Predecesor:
Flag of the United States.svg John Hayes
Récord d'Estatos Unitos de Maratón
1 de chinero de 1909 - 12 de febrero de 1909
Succesor:
Flag of the United States.svg James Clark