Ricardo Mur Saura

De Biquipedia
(Reendrezato dende Ricardo Mur)
Ir ta: navego, busca
Ricardo Mur Saura
Información personal
Calendata de naixencia 1962
Puesto de naixencia Flag of Aragon.svg Zaragoza (comarca de Zaragoza)
Ocupación Escritor, antropologo y historiador

Ricardo Mur Saura ye un antropologo y escritor, naixito de Zaragoza en 1962, anque criato durante la suya nineza en Pandicosa, estudió Machisterio, Filosofía y Teolochía, y Cheografía y Historia. As suyas especialidatz son a relichiosidat popular, l'arquitectura romanica y a etnolochía. Como mosén, fa de parroco y capellán de muitos lugars y lugarons de la comarca de la Tierra de Biescas. Uei, tamién ye profesor de Relichión en o C.R.A. Alto Gállego, en a sección de l'I.E.S. Biello Aragón, y en a Escuela de Teolochía de l'Obispau de Chaca.

Ye autor, antimás, de muitas publicacions de conchunta con atros autors, asinas como de bells cincientos articlos de temas d'arte, luengua, historia y antropolochía en quantas revistas y publicacions, como: "Artosilla, en el corazón de La Guarguera" (1995), "Ibort, en tierras del Gállego" (1996), "Susín y la ermita de Nuestra Señora de las Eras" (1997), "Medianeta, un despoblado de Soduruel" (1998), "Por la sierra de Estaún" (1999), "Ubicación de los monasterios aragoneses" (2000), "Viaje a la cuna de Santa Orosia" (2002) u "Memoria sobre el camino histórico de Jaca a Yebra de Basa: o camino del pastor" (2008).

Obras publicatas[editar | editar código]

Ha publicato muitos libros: O mundo de ro ninón... en Panticosa (Zaragoza, 1981), Geografía del voto a San Indalecio (Chaca, 1991), En torno a la Virgen de la Cueva (Chaca, 1992), Detrás de Uruel. Por los pueblos de Mosen Benito (Zaragoza, 1996), Con o palo y o ropón (Chaca, 1996), Montañas Profundas (Uesca, 2002)... Tamién ye autor d'una traducción inedita de lo Nuevo Testamento en aragonés panticuto. O zaguero libro publicato (2004) ye una novela historica que leva por títol Aquers tiampos tan enrebullatos.