Malcup

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Malcup
Partida de Binéfar
Entidat
 • País
 • Municipio
Partida
Aragón
Binéfar
Codigo postal 22500
Muga con El Sosal, El Sisallar, Sant Istevan de Litera y Altorricón

Malcup[1] ye una partida d'o termin municipal de Binéfar. Muga con os termins municipals de Sant Istevan de Litera y Altorricón y con as partidas d'El Sosal y El Sisallar.

Toponimia[editar | modificar o codigo]

O toponimo ye formau por dos elementos[2]. O primero d'ells sería l'adchectivo "mal" (d'o latín MALUS). A segunda parti la formaría o substantivo catalán "cup", que ye o "recipient a on se pisa a uva", en aragonés "cubo" (d'o latín CUPUS),[3] termín iste zaguero rechistrau encara en Binéfar en primerías d'o sieglo XX.[4]

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) BOA ORDEN VMV/914/2020, de 14 de septiembre, por la que se publica el Acuerdo adoptado por el Gobierno de Aragón, en su reunión celebrada el día 15 de julio de 2020, por el que se aprueban las modificaciones del Nomenclátor Geográfico de Aragón.
  2. (es) Partidas, calles y apodos de Binéfar (Huesca). Estudio onomástico. Javier Giralt Latorre. Binéfar, 2014
  3. (ca) Recerca toponomàstica en àrees de frontera lingüística. Javier Giralt Latorre. Actes de la VIII Jornada d'Onomàstica. Vinaròs 2014
  4. (es) «Colección de voces usadas en La Litera», en "El Diccionario Aragonés. Colección de voces para su formación", Imprenta del Hospicio Provincial, Zaragoza [edición facsímil de José Ignacio López Susín (2009): El Diccionario Aragonés. Colección de voces para su formación, Benito Coll, 1902, Aladrada Ediciones, Zaragoza].