Grillo

De Biquipedia
Iste articlo tracta sobre os grillos en as estructuras de resistencia de cualques plantas. Ta las grillas (insectos) se veiga Gryllidae.
Grillos d'una trunfa.

Un grillo (presumptament, d'o latín <*GALLELLUS[1]) ye una chema que brosta en a superficie exterior d'as estructuras de resistencia de cualques plantas, como tuberclos, radices tuberosas, bulbos y rizomas, a partir de teixius meristematosos d'os cuals a especie les dota, y que puede convertir-se en o primordio d'un nuevo piet d'a planta, tot reproducindo-la de forma vechetativa.

Os grillos se producen en cualques especies domesticas, como a trunfa, a cebolla u l'allo, cuan fa bel tiempo que reposan u son almagazenadas. A l'aparición d'iste tipo d'estructuras se le diz «grillar-se», y se diz que una d'istas hortalicias ye «grillada» cuan li han amaneixiu grillos en a superficie.

En o saber popular, as hortalicias d'ixes tipos que son grilladas se considera que han perdiu cualque cosa d'as suyas propiedaz y caracteristicas organolepticas, por o que preferentment se desestiman de consumo y simplament se volan u se destinan ta simient.

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]