Falla d'Exarc

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La falla d'Exarc ye una falla de lo Sistema Iberico situada en lo Macizo de Calatayú y Mont-albán que desparte la Unidat de Baduls y la Unidat de Mesons[1].

La falla d'Exarc ye a l'ueste de la falla de Datos, pero las dos tienen una dirección converchent enta l'este. Primero se suposaba que las dos fallas s'uniban en El Fraixno, pero agora se proposa lo modelo que continuan diferenciadas y paralelas a lo sud de Codos y mesmo en Baduls y Lanzuela[1].

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. 1,0 1,1 (es) Gozalo Gutiérrez, Rodolfo, Liñán Guijarro, Eladio: Los materiales hercínicos de la cordillera ibérica en el contexto del macizo ibérico. ISSN 0367-0449, Vol. 44, Nº 5-6, 1988 , pachinas 399-404.

Bibliografía[editar | modificar o codigo]

(es) Gozalo Gutiérrez, Rodolfo, Liñán Guijarro, Eladio: Los materiales hercínicos de la cordillera ibérica en el contexto del macizo ibérico. ISSN 0367-0449, Vol. 44, Nº 5-6, 1988 , pachinas. 399-404.

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]