Falla de Datos

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

La falla de Datos ye un cabalgamiento u falla inversa de lo Sistema Iberico con dirección NO-SE que desparte las unidatz de Baduls y Ferrera[1] en lo Macizo de Calatayú y Mont-albán. L'actividat d'esta falla encomenzó por lo menos en lo Permián[2] y continó en lo ciclo alpín. La part superior de lo cabalgamiento ye la unidat de Baduls y la part inferior las unidatz de Ferrera y Mesons[3]. En qualques partz la falla de Datos posa en contacto los materials cambrians y proterozoicos de la unidat de Baduls con materials menos antigos con edatz que van dende l'Ordovicián a lo Devonián de las unidatz de Ferrera y Mesons.

Referencias[editar | editar código]

  1. (es) Eduardo Viñuales Cobos: Red Natural de Aragón. Campo de Daroca nº 24, 2008, p 110.
  2. (es) Instituto Geológico y Minero de España: Mapa Geológico de España E 1:50.000. Paniza. Servicio de publicaciones de Ministerio de Industria y Energía. 1983, p 58.
  3. (es) Josep Maria Mata Perelló, Andrés Pocoví Juan: Recorrido a través del patrimonio geológico y minero de la comarca de la Comunidad de Calatayud. Desde Calatayud a Embid y a Paracuellos de la Ribera. Terra Endins, revista de Geología. Serie B. Nº 217 gener 2009, vol. XIX.

Bibliografía[editar | editar código]

Se veiga tamién[editar | editar código]