Dobrucha

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Dobrucha: a part de Rumanía en narancha, a part de Bulgaria en amariello.

Dobrucha ye una rechión historica correspondient a lo espacio cheografico que bi ha entre o Danubio y a Mar Negra y que actualment repartita entre Rumanía (județe de Tulcea y Constanţa) y Bulgaria (provincia de Dobrich y Silistra).

As principals ciudaz son: Constanţa, Tulcea, Medgidia y Mangalia, a las que s'anyaden numerosos lugars de vacacions en a costa y estacions balneyarias-climatericas. Dobrucha remata en a part nord-este en o Delta d'o Danubio. Igualment en a Dobrucha de Bulgaria bi ha ciudaz y destins turisticos con patrimonio natural y historico: Albena, Balcic, Cavarna, Caliacra, Șabla.

Encara que hue a población vlaca predomina amplament en a part rumana (rumanos, arrumanos, meglenovlacos) y a población bulgara en a part bulgara, a población de Dobrucha ye encara multietnica y en o pasato ha tenito muita presencia de pueblos pueblos turquicos desapareixitos (protobulgaros, pacinacos, uzos, cumans) u encara presents (rumelís, tartaros de Crimea, gagauzes).