Currywurst

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Currywurst
Currywurst - CurryMitte.jpg
Currywurst
Orichen cheografico
Cocina: Gastronomía alemana
Orichen: Flag of Germany.svg Alemanya
Se mincha en: Alemanya
Elaboración
Ingredients: salchicha, unto de tomate y curry

O currywurst ye una virolla feita con salchicha frita u unatra salchicha bullida, que se sirve entera u tallada con unto de tomate y curry en polvo u con unto de curry. Ista virolla, que se conoixe dende a postguerra, se sirve prencipalment en tabiernas. Tamién ye una ofierta popular en os minchadors d'interpresas alemanas y tamién ye disponible como que minchada preparada pa fogars privaus.

En Alemanya se consumen anyalment mas de 800 millons de currywurst. O currywurst (en combinación con trunfas fritas) ye a minchada de cantina mas popular en Alemanya por 28ª vegada consecutiva en 2020. [1]

Historia[editar | editar código]

A invención de currywurst s'atribuye a Herta Heuwer en Berlín en 1949, dimpués que obtenese ketchup (u posiblement unto Worcestershire) y curry en polvo d'os soldaus britanicos en Alemanya. Ella mezcló istos ingredients con atras especias y lo chitó sobre salchicha de cochín en esparrillas. Heuwer prencipió a vender ista virolla barata pero abundant en un puesto en a carrera en o districto de Charlottenburg de Berlín, an se fació popular entre os treballadors d'a construcción que reconstruiban a ciudat arranada. En o suyo apocheu, o puesto vendeba 10.000 porcions por semana. Mas tardi ubrió un chicot restaurant que funcionó dica 1974.

Por unatra parti a novela de 1993 Die Entdeckung der Currywurst (titol en aragonés: "A invención d'o currywurst" de Uwe Timm se convirtió en una obra de teyatro en 1998 y una cinta de 2008 con o mesmo nombre. A trama se basa en una teoría alternativa pero no prebada que o currywurst s'inventó en Hamburgo.

Referencias[editar | editar código]