Claudia Bassols

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Claudia Bassols
Información personal
Calendata naiximiento: 3 d'octubre de 1979
Puesto naiximiento: Barcelona (Barcelonés, Catalunya)
Sitio web: www.ClaudiaBassols.com

Claudia Bassols Alonso (Barcelona,3 d'octubre de 1979) ye una actriz catalana, en activo dende 2006.

Biografía[editar | modificar o codigo]

Naixida de Barcelona, encomenzó es suyos estudios en a escuela barcelonesa de danza y comedia musical de Coco Comín. Continó a suya formación como actriz en centros estausunidenses de Carolina d'o Norte y Los Angeles y en o Instituto Nacional d'Arte Dramatico de Sydney, Australia.

A suya trachectoria profesional empecipió en televisión con cuantas series y o largometrache catalán El coronel Macià. Actriz multilingüe, ha participau a bels prochectos internacionals, dando-se a conoixer en Estaus Unius con a serie de televisión de 13 capítols Spain... On the Road Again, an que compartió protagonismo con l'actriz Gwyneth Paltrow, y zaguerament en a cinta The Eagle Path, de Jean-Claude Van Damme.

A la suya trachectoria entrepretativa cal adhibir a de modelo internacional de publicidat y moda, desenvolicata en achencias como Francina, Elite Internacional y Satoru Japan. Ye tamién miembro numeraria de l'Academia d'o Cinema Catalán.

Filmografía[editar | modificar o codigo]

Series de televisión[editar | modificar o codigo]

Cinematografía[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]