Val d'Espartera

De Biquipedia
(Reendrezau dende Valdespartera)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Val d'Espartera
Barrio de Zaragoza

Zona residencial en o barrio
Entidat
 • País
 • Ciudat
 • Districto
Barrio
Aragón
Zaragoza
Districto Sud
Codigo postal 50.012
Carreras prencipals Avenita d'o Seteno Arte

Val d'Espartera en o Districto Sud

Val d'Espartera (en castellano Valdespartera) ye un barrio de nueva construcción situato a lo sud de Zaragoza. Muga a lo norte con o barrio de Casablanca, a lo sud con o cuatreno cinturón (u Z-40), a l'ueste con o barrio d'Arcosur y a l'este con l'antiga carretera de Valencia.

Situato administrativament en o Districto Sud, tien una superficie de 243,2 ha y se caracteriza por un supuesto urbanismo sostenible. En un primer momento as tierras a on que se ye construindo lo barrio yeran propiedat d'o Ministerio d'Esfensa, a on que teneba un cuartel, que por meyo d'un convenio cedió a lo Concello de Zaragoza o 13 de marzo de 2001.

Ferias en as fiestas d'o Pilar

En a Edat Meya yera una partita d'o mont de Zaragoza que se cita como Val Espartera en un mesto d'a Cort de Chusticia d'a Casa de Ganaders de Zaragoza chunto con Val de la Torreciella, Quart y Garrapiniellos.