Unreal Engine

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Unreal Engine.

Unreal Engine ye un motor de videochuego ye un motor de videochuego desembolicau per Epic Games, que se presentó per primera vegada en o videochuego Unreal de 1998.[1] Desenvuelto en primeras pa videochuegos de disparos en primera persona pa PC, dende alavez s'ha emplegau en una variedat de cheneros de chuegos tridimensionals (3D) y ha estau adoptau per atras industrias, especialment l'industria d'o cine y a televisión. Escrito en C ++, Unreal Engine presenta un alto grau de portabilidat y ye compatible con una ampla gama de plataformas d'ordinador, dispositivos mobils, videoconsolas y realidat virtual.

A zaguera cheneración ye Unreal Engine 4, que se lanzó en 2014 baixo un modelo de conduta. Dende 2015, se puede descargar de baldes, con o suyo codigo fuent disponible en un rebost privau de GitHub. Epic permite o suyo emplego en productos comercials basau en un modelo de regalías, per lo cheneral solicita a los desembolicadors lo 5 % d'os ingresos d'as vendas, encara que Epic desime d'ista tarifa a los desembolicadors que publican os suyos chuegos a traviés d'Epic Games Store. Lo 13 de mayo de 2020, Epic anunció que a suya parti d'as regalías d'os chuegos desembolicaus en Unreal Engine no s'aplicará dica que os desembolicadors haigan obteniu lo suyo primer millón de dolars estatounitenses en ingresos, aplicando retroactivament a lo 1 de chinero de 2020. Unreal Engine 5 ye programau pa lo suyo lanzamiento completo en primerías de de 2022.

Unreal Engine ye popular entre os chuegos de PC y videoconsolas con altas capacidatz graficas y se fa servir pa numbrosos chuegos, amás de trobar un emplego adicional en a realización de cintas y atras aplicacions comercials.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]