Universidad Popular de Zaragoza

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Universidad Popular de Zaragoza
Datos chenerals
Tipo Publica
Siglas UPZ
Embotada
Lema '
Establimiento 1985
Fundador
Localización
Adreza C/ Cortesías, 1, 50071
Ciudat Zaragoza
País Aragón
Estato
Coordenatas
Atras seus
Campus
Profesors
Estudiants
 • Bachillerato
 • Pregrau
 • Postgrau
 • Doctorato
 • Atros
Treballadors
Funcionarios
Administrativos
Mascota
Colors
 •Academicas
 •Esportivas
Administración
Rector
Vicerrector
Canciller
Vicecanciller
President
Director
Degán
Administrador Concello de Zaragoza
Afiliacions
Financiamiento

A Universidad Popular de Zaragoza ye una entidat publica dependient d'o Concello de Zaragoza creyada en 1985, adedicada a l'amostranza de personas adultas y a la animación sociocultural en os vicos d'a ciudat de Zaragoza.

Os primers anyos de difusión, no s'adedicó solo que a l'alfabetización, sino que tamién amostró muitos atros contenius y practicas culturals. En este sentiu creyó un departamento d'Aragón, que contando seis educadors d'adultos, difundiba cursos de ueito meses de luenga aragonesa, cultura y tradición en Aragón, instrumentos tradicionals aragoneses, historia d'Aragón, arte d'Aragón y grupos d'investigación local d'Aragón. Estió a primera institución publica que amostró l'aragonés en Zaragoza.

En l'actualidat fa parte d'o patronato de bibliotecas y amuestra o castellano a inmigrants, fa una escuela de pais y mais y ha represo l'amostranza de l'aragonés en colaboración con asociacions d'a ciudat.