Remón de Castrocol

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Remón de Castrocol
Bispe de Zaragoza

1201-1216
Predecesor Rodrigo de Rocabertí
Succesor Sancho d'Ahonés

Naixencia ?
Muerte ?

Remón de Castrocol estió bispe de Zaragoza dende 1201 dica 1216.

En 1205 adchudicó decimas y primicias de totas las aldeyas de la Comunidat de Daroca a cadaguna de las ilesias de Daroca. Lo texto ye en latín, ye adhibito a lo Libro vermello de l'Archivo Colechial de Daroca y i figuran los toponimos de la Comunidat de Daroca unos pocos en aragonés (Forcallo, Fussed, Tramasaguas) y la mayoría latinizatos (Ollosnigros, Sarcolla, Cerberolla, ecetra...).

En ixe texto concluye con l'amenaza que si belún estimulato por lo diaple gosase contravenir contra lo establito en ixa pachina que siga anatemizato y entregato a Chudas, lo traidor y los criminals a lo incendio de lo eterno suplicio.

Lo 13 de chunio de 1210 pactó con lo bispe Gombal de Tortosa las mugas con la diocesi de Tortosa. Las localidatz de Calazeit, Ledón, Arens de Ledón y Algars quedoron en la diocesi de Tortosa dica lo concordato de 1953.


Predecesor:
Rodrigo de Rocabertí
Bispe de Zaragoza
1201-1216
Succesor:
Sancho d'Ahonés


Bibliografía[editar | editar código]

  • Agustín Gil Domingo. LA HISTORIA DE CALAMOCHA A TRAVÉS DE LA HISTORIA (I). Xiloca 30.
  • Luis Alberto Majarena Gonzalvo. EL LIBRO BERMEJO DEL ARCHIVO COLEGIAL DE DAROCA. Centro de Estudios Darocenses. Colección Documentos para la Historia de Daroca y su Comunidad. 1989.