Natación en os Chuegos Olimpicos de 1896

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Un u más biquipedistas son treballando actualment enamplando iste articlo.

Puede estar que, por ixo, bi haiga lagunas de conteniu u deficiencias de formato. Por favor, antis de realizar correccions mayors u reescrituras, contacte con ells en a suya pachina d'usuario u a pachina de descusión de l'articlo ta poder coordinar-ne la redacción.

La natación en os Chuegos Olimpicos d'Atenas 1896 incluye totas las prebas de natación que se celebroron en ixes chuegos que consistioron en cuatro eventos, un d'éls frent a las costas griegas y unatro reservau a mariners. Totas las prebas se celebroron lo día 11 d'abril en a Badía Zea, d'a mesma forma que en a resta d'esportes no se realizoron prebas femeninas ni podió participar garra muller. Tamién cal destacar que a los ganadors se los daba una medalla d'archent y os siguients no recibiban garra premio.

Participaron un total de 19 nadadors masculins de cuatre paises: Austria (2), Estaus Unius (1), Grecia (15) y Hongría, entre os que cal destacar a lo nadador hongaro Alfréd Hajos que ganó en os 100 m. y 1.200 m. libres. Pa esta zaguera cursa los nadadors estioron transportaus en barco, deixando-los tornar solos dica la marguina, en rematar la competición Alfréd Hajos afirmó que mas l'empentó lo suyo deseyo de sobrevivir que lo de ganar la competición.

Medalleros[editar | modificar o codigo]

Individual[editar | modificar o codigo]

Estas medallas estioron asignadas a posteriori per lo Comité Olimpico Internacional, os ganadors recibioron una medalla d'archent y os siguients garra premio.

Prueba Oro Archent Bronze
100 metros libres (detalles) Hongría Alfréd Hajós Austria Otto Herschmann
500 metros libres (detalles) Austria Paul Neumann Grecia Antonios Pepanos Grecia Efstathios Chorophas
1200 metros libres (detalles) Hongría Alfréd Hajós Grecia Joannis Andreou Grecia Efstathios Chorophas
100 metros libres pa marineros (detalles) Grecia Ioannis Malokinis Grecia Spiridon Chasapis Grecia Dimitrios Drivas

Por países[editar | modificar o codigo]

Posición País Oro Archent Bronze Total
1 Hongría Hongría 2 0 0 2
2 Grecia Grecia 1 3 3 7
3 Austria Austria 1 1 0 2

Vinclos externs[editar | modificar o codigo]