La Higuera

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
La Higuera
Localidat de Bolivia
Molimento a o Che Guevara en La Higuera
Molimento a o Che Guevara en La Higuera.
Estau
 • Departamento
 Bolivia
Departamento de Santa Cruz
Superficie - km²
Población
 • Total
 • Densidat

119 hab. (2001)
- hab/km²
Altaria
 • Meyana

2.160 m.
Coordenadas
La Higuera ubicada en Bolivia
La Higuera
La Higuera
La Higuera en Bolivia

La Higuera ye una chicota localidat ubicata en o sud d'a provincia de Vallegrande en o departamento de Santa Cruz, Bolivia, una distancia de 60 km d'a ciudat de Vallegrande, con només de 100 habitants.

A comunidat de La Higuera ye conoixita per os escaicimientos de l'anyada 1967, cuan un grupo de guerrillers dirichitos per Lo Che baralloron a las fuerzas de l'Exercito boliviano en a Abra Batán. Ixa mesma anyada, en octubre, en a baralla d'a Quebrada del Churo, lo Che fue nafrato y apercazato chunto a atro companyero, "Willy", os dos fuoron executatos o 9 d'octubre d'a mesma anyada.

Nombre[editar | modificar o codigo]

La Higuera (A Figuera en aragonés) debe lo suyo nombre a l'abonda existencia, en epocas pasatas, de l'árbol d'o mesmo nombre (a figuera), que tien como fruita lo figo.