Lüneburg

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Lüneburg
Lümborg
Ciudat hanseatica d'Alemanya
Escudo d'armas
País
 • Estau
 • Districto
 Alemanya
Baixa Saxonia
Lüneburg
Superficie 70,34 km²
Población
 • Total

71668 hab. (2013)
Altaria
 • Meyana

17 m.
Codigo postal 21335–21337–21339
Coordenadas
Lüneburg ubicada en Alemanya
Lüneburg
Lüneburg
Lüneburg en Alemanya
Web oficial

A Ciudat Hanseatica de Lüneburg (en alemán Hansestadt Lüneburg, prenunciato [ˈhan.zə.ʃtat ˈlyː.nə.bʊɐk], en baixo alemán Lümborg, en polabo Glain) ye una ciudat situata en o estato d'a Baixa Saxonia. Se troba a bels 45 km a o sudeste d'atra ciudat hanseatica, Hamburg. Fa parti de l'Aria Metropolitana d'Hamburgo. Ye a capital d'o districto de Lüneburg y tien una población de bels 72.000 habitants. L'aria urbana de Lüneburg, que incluye poblacions d'a redolada como Adendorf, Bardowick, Bleckede, Amelinghausen y Reppenstedt, tien una población de bels 103.000 habitants. Lüneburg fa servir o títol de "Hansestadt" (Ciudat Hanseatica) en o suyo nombre dende 2007, como reconoiximiento a la suya participación en a Liga Hanseatica.

Tamién se conoixe a Lüneburg como a "Ciudat d'a Sal", en remeranza d'os tiempos en que yera un important centro en a industria d'a producción de sal. En aviento de 2007, a ciudat yera a 120ena mas gran d'a Republica Federal Alemana.

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]