Germaine Greer

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Germaine Greer
Información personal
Naixida o: 29 de chinero de 1939
Naixida de: Bandera d'Australia Melbourne (Victoria, Australia)
Ocupación: Escritora y profesora universitaria

Germaine Greer, naixita de Melbourne (Victoria, Australia) o 29 de chinero de 1939, ye una escritora y profesora universitaria australiana considerata una d'as feministas mes impotants d'o sieglo XX.

Profesora de literatura anglesa en a Universidat de Warwick (Anglaterra). O suyo libro mes popular ye The female Eunuch.

En a suya choventut ella mesma se consideraba como una anarquista. Ha escrito sobre las propias experiencias respecto a lo lesbianismo, a violación, l'alborto, a infertilidat y lo fracaso matrimonial (o suyo solo matrimonio duró tres semanas).

En diversos libros mantién a tesi de que la familla tradicional, nucleyar, suburbana y consumista reprime la sexualidat femenina y la converte en un eunuco. Reivindica una sexualidat desinhibita y sin de prechuicios.

Libros de l'autora[editar | modificar o codigo]