Fortnite

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Fortnite.

Fortnite ye un videochuego d'acción en linia desembolicau por Epic Games y lanzau en 2017. Ye disponible en tres versions de modo de chuego distintas que, por o de demás, comparten a mesma chugabilidat cheneral y motor de chuego: Fortnite: Save the World, un videochuego cooperativo de supervivencia de dica cuatro chugadors pa luitar contra creaturas pareixidas a zombies y esfender obchectos con fortificacions que puedan construyir; Fortnite Battle Royale, un videochuego de mena Battle Royale de baldes en o cual dica 100 chugadors luitan por estar a zaguera persona en piet; y Fortnite Creative, en o cual os chugadors tienen total libertat pa creyar mundos y campos de batalla.

Fortnite Battle Royale en particular s'ha convertiu en un exito rotundo, atrayendo a mas de 125 millons de chugadors en menos d'un anyo, ganando cientos de millons de dolars por mes y convertindo-se en un fenomeno cultural.[1]

Referencias[editar | modificar o codigo]