Ficción

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Articlo d'os 1000
Alicia en o país d'as marabillas, una obra de ficción.

A ficción ye a creyación de mundos y historias imachinarias a partir de l'arte, mas que mas a literatura. Istos mundos tienen os suyos propios personaches y reglas, si bien siempre tienen una connexión con a realidat, ya sía porque en prenen bels elementos de referencia u porque la contradicen. S'oposa a los cheneros no ficticios, como lo ensayo u os de periodismo, encara que bellas corrients filosoficas reclamen que tot ye en cierta mesura ficción, ya que no existe a obchectividat en a entrepitación u bella cosa externa a la mente (ideyalismo radical).

Bibliografía[editar | modificar o codigo]

  • (es) Albadalejo Mayordomo, Tomás: Teoría de los mundos posibles y macroestructura narrativa : análisis de las novelas cortas de Clarín, Alicante : Secretariado de Publicaciones, Universidad, D.L. 1986
  • (es) Maestro, Jesús G.: El concepto de ficción en la literatura, Pontevedra, Mirabel Editorial, 2006. En formato Pdf.
  • (es) Pozuelo Yvancos, José María: Poética de la Ficción, Madrid : Síntesis, D.L. 1993

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]