Fernando Maestro Guerrero

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Fernando Maestro
Información personal
Calendata de naixencia 1958
Puesto de naixencia L'Almunia de Donya Godina (Val de Xalón, Aragón)
Ocupación Maestro, escritor, y etnografo.

Fernando Maestro Guerrero naixiu de L'Almunia de Donya Godina (Val de Xalón, Aragón) en 1958 ye un maestro, escritor, etnografo y divulgador de tradicions prencipalment relacionadas con os chuegos y esportes tradicionals y as interrelacions personals que cheneran. Ye o fundador de l'Asociación Europea de Juegos y Deportes Tradicionales, que en l'actualidat tien mas de 700.000 asociaus de 19 países; tamién ye fundador d'o Museo de Chuegos Tradicionals de Campo, en uns locals que dinantes yeran tres pallers, acondicionaus y cedios per lo concello de Campo y a on s'exposa a suya colección particular enamplada con adquisiones feitas per lo mesmo museo dende a suya inaguración en 1998.

En l'actualidat ye o director d'o Museo, y vicepresident de l'Asociación Europea, fa labors de divulgación d'os chuegos tradicionals y contina escribindo articlos y libros.

Obra[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]