Dimitrios Golemis

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Dimitrios Golemis
Información personal
Naixencia 15 de noviembre de 1874
Grecia Lefkada, Grecia
Muerte 9 de chinero de 1941
Grecia Atenas, Grecia
Esporte Atletismo
Chuegos Olimpicos
Archent Atenas 1896 800 m. lisos

Dimitrios P. Golemis u Demetrius P. Golemis (griego: Δημήτριος Γολέμης; naixito o 15 de noviembre de 1874 en Lefkada y muerto o 9 de chinero de 1941) fue un atleta griego que compitió en os Chuegos Olímpicos d'Atenas de 1896 en dos pruebas: 1.500 y 800 metros lisos en a consiguió una medalla de bronce.

En a preba de 800 metros lisos Dimitrios pasó ta la final estando segundo en a segunda serie de claseficación. En a final consiguió un tercer puesto pero no recibió garra medalla dica anyos dimpués concedita por o Comité Olimpico Internacional. En os Chuegos Olimpicos de 1896 no bi habió garra premio ta o tercer claseficau final.

En l'atra preba en a que partecipó, os 1.500 m lisos, partecipó en a final por estar final directa pero no ye guaire platero o suyo puesto, se creye que fue cinqueno u seiseno.