Condau de Flandres

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Condau de Flandres
Graafschap Vlaanderen
866 — 1795

Bandera Escudo d'armas
Situación de
Situación de
Condau de Flandres enta 1477
Capital Bruches y dimpués Gant
Idioma oficial Flamenco y francés
Relichión Cristianismo
Gubierno Monarquía
Conte
 • 862 - 879

Balduín I de Flandres
Periodo historico Edat Meya
 • Establito 862
 • Desaparición 1795

Lo Condau de Flandres estió una entidat feudal fundata a finals de lo sieglo IX como dependencia de lo reino de Francia Occidentalis sobre la base de las posesions de lo primer conte tetular, Balduín I de Flandres, que abastaba allora los territorios d'arredol de Bruches, Gant y Bergues. En la Edat Meya lo Condau de Flandres estió un nuclio important de manufactura textil d'alta calidat con materia prima provinient de Castiella y d'Anglaterra.

La rechión historica clamada Flandres u Flandras (en neerlandés Vlaanderen) ye la zona que en la Edat Meya compreneba una parte de lo norte de Francia (la rechión de lo río Escalda), lo norueste de Belchica y l'extremo sudueste de los Países Baixos (Flandres zelandés; en neerlandés Zeeuws-Vlaanderen).